محمد حسنی، مدیرعامل انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ؛ با بیان اینکه تغییراتی در بخش‌های متفاوت داشتیم، اظهار کرد: مرکز پژوهش جمکران که قبل از این جداگانه فعالیت می‌کرد، حالا به انتشارات پیوسته هست و هم حالا مرکزی پژوهشی انتشاراتی هستیم. وی با بیان این مطلب اضافه کرد: ضمن گفت‌وگو […]

محمد حسنی، مدیرعامل انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ؛ با بیان اینکه تغییراتی در بخش‌های متفاوت داشتیم، اظهار کرد: مرکز پژوهش جمکران که قبل از این جداگانه فعالیت می‌کرد، حالا به انتشارات پیوسته هست و هم حالا مرکزی پژوهشی انتشاراتی هستیم.

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: ضمن گفت‌وگو با تولیت آستان مقدس جمکران،‌ در حال گمانه‌زنی در این ارتباط هستیم که بخش هنری و رسانه‌ای را به حوزه ذی ربط به انتشارات بیفزاییم.

حسنی با اظهار اینکه فعالیت انتشارات با قدرت در حال انجام هست، اضافه کرد: کارها به طور عمیق‌تر و گسترده‌تر به پیش می‌رود. ماموریت این انتشارات در حوزه تولید متون با محوریت مهدویت هست که دایره‌ای معنایی را با عزم محکم‌ به پیش می‌برد.

مدیرعامل انتشارات مسجد مقدس جمکران علاوه بر این یادآور گردید: درصدی از تولید علم در عرصه دانش زمانه‌شناسی و مهدویت را انجام می‌دهیم که همین مبحث علت شده هست که در عرصه تولید محتوا با قدرت بیشتری فعالیت نماییم.

وی دنبال کرد: بخش ادبیات کودک و نوجوان را نیز مجزا کرده‌ایم. حوزه ادبیات داستانی ما با بحث تولید محتوای مهدوی در یک بخش انجام می‌شود. بخش ادبیات داستانی را نیز تفکیک کردیم و دفتر این بخش شکل واقعی‌تری به خود گرفته هست که دو نفر از کارشناس های این حوزه نیز در این عرصه در حال فعالیت می باشند.

درخواست‌هایی در این زمینه داریم و از پیش نیز برنامه‌هایی داشته‌ایم که در حوزه ادبیات داستانی و گفتارهایی که به موضوعات پژوهشی ما ذی ربط می‌شود، کارهایی انجام دهیم.

علاوه بر این درصدد هستیم که ادبیات داستانی را به این سمت و سو ببریم که نگاهی به آینده و توصیفات آن دوران داشته باشد.

انتهای پیام