[ad_1] حجت الاسلام سید علی حسینی آملی استاد حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با بیان اینکه وضعیت معیشتی طلاب بسیار نابسامان است، گفت: متاسفانه عملکرد محسوسی برای سامان دادن به این وضعیت دشوار مشاهده نمی‌شود. حجت الاسلام آملی با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیسیون های تخصصی […]

[ad_1]

حجت الاسلام سید علی حسینی آملی استاد حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با بیان اینکه وضعیت معیشتی طلاب بسیار نابسامان است، گفت: متاسفانه عملکرد محسوسی برای سامان دادن به این وضعیت دشوار مشاهده نمی‌شود.

حجت الاسلام آملی با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیسیون های تخصصی در شورای عالی حوزه علمیه، عنوان کرد: باید در کمیسیون های تخصصی وضعیت معیشتی و مسکن طلاب مورد بررسی قرار بگیرد و راه حل عملی ارائه شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به تضعیف تفکر انقلابی در حوزه علمیه، اظهار داشت: اساتید باید با گذراندن دوره های کلاس داری، محتوای سیاسی و اخلاقی را در بین درس ها به طلاب القا کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین بیانات رهبر انقلاب را اساسی‌ترین اولویت شورای عالی در دوره جدید دانست و افزود: حوزه‌های علمیه با مدنظر قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب می‌توانند موثرترین نقش را در جامعه ایفا کند.

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از نبود ساز و کار مناسب برای گزینش اساتید سطوح عالی، گفت: شورای عالی طرح مناسبی را برای انتخاب اساتید و رتبه‌بندی آنها پیش بینی کند./۱۳۵۰/ت۳۰۲/ب۱

[ad_2]