به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، همزمان با ایام سالگرد درگذشت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی، رسانه ها و شخصیت های اصلاح طلب، کارگزاران و اعتدالی با تمام وجود تلاش کردند تا ضمن بکار بردن عبارات غلو آمیز و مبالغه گونه در مدح آقای هاشمی و قهرمان سازی از آن مرحوم، او را ناجی برون […]

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، همزمان با ایام سالگرد درگذشت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی، رسانه ها و شخصیت های اصلاح طلب، کارگزاران و اعتدالی با تمام وجود تلاش کردند تا ضمن بکار بردن عبارات غلو آمیز و مبالغه گونه در مدح آقای هاشمی و قهرمان سازی از آن مرحوم، او را ناجی برون رفت کشور از شرایط بحران معرفی کنند.

مروری بر فعالیت های رسانه ای و مباحث مطرح شده از سوی شخصیت های مذکور نشان می دهد که این جریان ها و افراد ضمن تمرکز بر دو کلید واژه عقلانیت و میانه روی در صدد القای این نکته برآمده اند که در حال حاضر حلقه مفقوده حکمرانی نظام همین دو کلید واژه به شمار می آید.

روزنامه جمهوری اسلامی در این ماجرا نقش بسیار فعالی داشته و پرونده ای با عنوان اگر هاشمی بود… را در صفحه نخست روزنامه به صورت روزانه منتشر کرده است.

ملاحظه؛ اصلاح طلبان، کارگزاران و اعتدالیون در حالی دست به دامان هاشمی درگذشته شده اند که تصور می کنند با این حربه می توانند یک آلترناتیو بی هزینه ساخته و با تمسک به او خود را نزد مردم محبوب جلوه دهند. اما غفلت بزرگ آنها این است که حنای نام و یاد هاشمی نه حالا که سال هاست در جذب سرمایه اجتماعی رنگی ندارد و ناکارآمدی دولت حسن روحانی به عنوان دولت محبوب و مورد علاقه مرحوم هاشمی در مرئی و منظر عموم قرار دارد.

[ad_2]

منبع
[email protected]