به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات کوهبنان چندین طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی و برق‌رسانی در شهرستان کلنگ‌زنی و بازنمایی گردید.در حاشیه این مراسم حسین سالاری، فرماندار کوهبنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات بسیاری بهمراه داشته که عمران […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات کوهبنان چندین طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی و برق‌رسانی در شهرستان کلنگ‌زنی و بازنمایی گردید.
در حاشیه این مراسم حسین سالاری، فرماندار کوهبنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات بسیاری بهمراه داشته که عمران و آبادانی روستاها و منطقه های محروم من جمله آن‌هاست.
وی عنوان نمود: به طور مستمر بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر خدمت‌رسانی به روستا‌ها و مردم اهتمام زیاد دارند چراکه مردم ولی موهبت و صاحبان کلیدی انقلاب شمرده می‌شوند.
فرماندار کوهبنان اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته به طور مستمر بر طبل کینه و خصومت کوبیدند و توطئه‌ها بر علیه ما کردند.

فرماندار کوهبنان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه دولت خود مردم‌داری و خدمت مخلصانه را سرلوحه زندگی خود قرار دادند؛ اینجاست که مسئولان اجرایی بایستی این شهیدان را الگوی عملی خود قرار دهند و با تکریم ارباب مراجعه و خدمت بی‌منت در زمینه تولید داخلی و پشتیبانی از کالای ایرانی اقدام کنند.
در ادامه با حضور مسئولین عملیات اجرایی ورودی دهستان جور با ۶۰۰ متر جدول‌گذاری و ۳۰۰ متر موزائیک‌کاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال کلنگ‌زنی گردید که ورودی دهستان جور از سمت کوهبنان زیبا‌سازی گردد.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام