[ad_1] حسین لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم تنیس آریا گرانول قم که امسال در لیگ تنیس جوانان کشور شرکت کرده است اکنون در یک قدمی جام قهرمانی قرار گرفته است و به دیدار نهایی لیگ آینده سازان رسیده است. وی افزود: تیم تنیس آریا گرانول قم در مسابقه نیمه نهایی لیگ […]

[ad_1]

حسین لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم تنیس آریا گرانول قم که امسال در لیگ تنیس جوانان کشور شرکت کرده است اکنون در یک قدمی جام قهرمانی قرار گرفته است و به دیدار نهایی لیگ آینده سازان رسیده است.

وی افزود: تیم تنیس آریا گرانول قم در مسابقه نیمه نهایی لیگ تنیس جوانان باشگاه‌های کشور که در اصفهان برگزار می‌شود به مصاف تیم انقلاب این شهر رفت و ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و امروز در دیدار فینال به میدان می‌رود.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: حریف تیم آریا گرانول قم در دیدار نهایی تیم پویش جوانان مهذب نیا است و با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های تیم آریا گرانول قم امید زیادی به قهرمانی در این مسابقات داریم البته این بار اولی نیست که تنیس قم به فینال لیگ جوانان رسیده است.

لطفی بیان داشت: در سال‌های اخیر در حوزه ساخت بازیکن و پرورش ستاره‌های جوان در سطح کشور، موفق عمل کرده‌ایم و امروز قم به عنوان استانی بازیکن ساز در عرصه تنیس ایران شناخته می‌شود آن هم در شرایطی که تجهیزات و امکانات کنونی ما با سایر استان‌هایی که در این رشته قدمت دارند قابل قیاس نیست.

وی عنوان کرد: تنیس قم در تمامی رده‌های سنی رسمی، در رده بندی برترین‌های کشور نماینده دارد و این موفقیت به لطف تلاش‌های خشتگی ناپذیر مربیان فعال ما و بازیکنانی که در سرما و گرما تمرین می‌کنند به دست آمده است.

[ad_2]