به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ تیم افشید شهر قم با مربیگری موسی محمدی روز جمعه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی شهر قم برابر تیم اعداد تراشه اراک قرار می‌گیرد و می‌خواهد دومین برد را این بار در ملاقاتی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛

تیم افشید شهر قم با مربیگری موسی محمدی روز جمعه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی شهر قم برابر تیم اعداد تراشه اراک قرار می‌گیرد و می‌خواهد دومین برد را این بار در ملاقاتی خارج از خانه به اسم خود ثبت نماید.

در شرایطی که تیم صبای شهر قم در سال‌های موخر نماینده دائمی استان شهر قم در سطح لیگ برتر نوجوانان بوده سال کنونی تیم افشید شهر قم در این رقابت‌ها حاضر هست و کوشش می‌کند رده قابل قبولی کسب نماید.

این تیم هفته گذشته در مسابقه‌ای خانگی در شهر قم موفق شد برابر تیم طلایی پوشان خرم آباد ۳ بر یک برتری گردد و برد دلچسبی در نخستین دیدار خود کسب نماید و حالا با اندوخته‌ای ۳ امتیازی، جمعه در اراک به میدان می‌رود.

افشید شهر قم قرار بود در نخستین هفته از این مسابقات پنج شنبه ۱۹ مهر، با تیم شهرداری سقز مسابقه دهد که آن مسابقه به سبب مشکلات تیم میزبان کنسل و پرونده آن به کمیته انضباطی عرضه گردید و حدس می‌شود با رأی پایانی ۳ بر صفر به نفع تیم افشید شهر قم، این تیم قمی در جدول ۶ امتیازی گردد.