سرمربی تیم صبا ی قم با تاکید بر اینکه ما در تیم پشتیبان نداریم گفت:اصلا صبا هیچ حامی‌ای ندارد، نه به لحاظ معنوی و مادی کسی پشتیبان ما نیست و هرکسی می‌خواهد به ما ضربه بزند و با این روند به نتیجه نخواهیم رسید. به گزارش شهرکریمه، عبدالصمد مرفاوی امشب در نشست خبری پس از […]

سرمربی تیم صبا ی قم با تاکید بر اینکه ما در تیم پشتیبان نداریم گفت:اصلا صبا هیچ حامی‌ای ندارد، نه به لحاظ معنوی و مادی کسی پشتیبان ما نیست و هرکسی می‌خواهد به ما ضربه بزند و با این روند به نتیجه نخواهیم رسید.

به گزارش شهرکریمه، عبدالصمد مرفاوی امشب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران، با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: در این مسابقه یک‌دل و صمیمی و با تمام وجود با همه مشکلاتی که داشتیم بازی کردیم.

وی گفت: نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گل و پنالتی داشته باشیم که اعلام نشد.

سرمربی صبای قم با تاکید بر اینکه مقابل پرسپولیس بازی خوبی را ارائه دادیم تصریح کرد: به هیچ وجه به پرسپولیس باج ندادیم و شانس با تیم پرسپولیس یار بود و ما نتوانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی نیز بازی پایاپای پیش می‌رفت، شاید پرسپولیس رفت و برگشت و بازی مستقیم داشت ولی چیز خاصی نشان ندادند.

مرفاوی با اشاره به صحنه مشکوک به گل تیمش بیان کرد: خط‌نگه دار چطور پنالتی و گل ما را اعلام نمی‌کند و کرنری که مشخص نبود را برای پرسپولیس اعلام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه داوری در این مسابقه خیلی سخت بود افزود: ولی نمی‌دانم داورها را چطور می‌چینند که بیشترین ضرر را به تیم ما زد.

سرمربی تیم صبای قم افزود: چون مربی پرسپولیس اعتراض می‌کند و خارجی هم هست برای مسابقات دیگرشان داور بهتر می‌گذارند تا آنها کمتر متضرر شوند.

وی گفت: ما در وضعیتی هستیم که باید کنار زمین آرامش داشته باشیم و ما امروز گل‌هایی را دریافت کردیم که شایستگی‌ آن را نداشتیم و امیدواریم پرسپولیس در ادامه موفق باشد؛ هر حمله‌ای که ما داشتیم خطرناک بود اما نهایتا پرسپولیس توانست از موقعیت‌ها استفاده کرده و به پیروزی دست یابد.

مرفاوی با بیان اینکه ما در مقابل تیمی بازی کردیم که بازی ترکیبی خوبی انجام داده و کاملا هماهنگ عمل می‌کنند گفت: ما سعی کردیم که پرسپولیس را کنترل کنیم و اگر می‌بینید که آنها در حمله قدرتمند عمل کرد به خاطر وجود بازیکنان بهتر بود.

وی با تاکید بر اینکه ما در تیم پشتیبان نداریم تصریح کرد: اصلا صبا هیچ حامی‌ای ندارد، نه به لحاظ معنوی و مادی کسی پشتیبان ما نیست و هرکسی می‌خواهد به ما ضربه بزند و با این روند به نتیجه نخواهیم رسید.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: ما اهل شلوغ بازی نیستیم و می‌خواهیم حق خود را در زمین بگیریم و برای این کار هم هیچ پشتیبانی نداریم.منبع: فارس