[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نام نویسی ۴۳ داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان قم گفت: ۹۳ درصد ثبت نام کنندگان امروز مرد و ۷ درصد دیگر ثبت نام کنندگان زن هستند. وی افزود: ثبت نام کنندگان امروز ۱۶ […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نام نویسی ۴۳ داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان قم گفت: ۹۳ درصد ثبت نام کنندگان امروز مرد و ۷ درصد دیگر ثبت نام کنندگان زن هستند.

وی افزود: ثبت نام کنندگان امروز ۱۶ نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۳ نفر فوق لیسانس، ۵ نفر حوزوی و ۵ نفر کاردانی هستند.

فرماندار شهرستان قم با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۳ نفر برای شهر قم ثبت نام کرده‌اند گفت: ۲ نفر برای شهر جعفریه، سه نفر برای شهر قنوات، دو نفر شهر سلفچگان و سه نفر هم برای شهر دستجرد ثبت نام کرده‌اند و از شهر کهک هنوز کسی ثبت نام نکرده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی از داوطلبان خواست از طریق اپلیکیشن موبایلی که در پورتال وزارت کشور بارگذاری شده فرایند ثبت نام را انجام دهند و پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی کردن ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.

حیدری با بیان اینکه داوطلبان نامزدی در این انتخابات تا ۲۶ اسفند مهلت دارند از داوطلبین درخواست کرد ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند.

[ad_2]