جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیرحضور مؤمنانه و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن از مسوولان خواست با تلاش شبانه روزی در امر خدمت رسانی، قدردان این حماسه سازان باشند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه مردم وفادار ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای نو رقم زدند و با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان کوبیدند. در همین راستا جامعه مدرسین حوزه علمیه با صدور پیامی از حضور پر رنگ مردم تقدیر بعمل آوردند.

مشروح پیام قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور مؤمنانه و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عظیم الشأن و شگفتی آفرین ایران بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری رساندن به جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود نمایشگاهی از عزت و عظمت آفریدند.

تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن، وسوسه‌های قلوب مریض و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست بر عزم ملت ایران فائق آید و حماسه حضور، سراسر ایران را فراگرفت تا بار دیگر نیرومندی و سرزندگی این نظام دینی بر همگان روشن گردد.

حال که ملت غیور و فهیم ایران برای نصرت دین خدا در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن عزم راسخ و بصیرت خود را آشکار کردند، رحمت و برکات الهی بر آنان نازل «وَ کانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین» محقق خواهد شد.

مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی در مقام شکر نعمت چنین ملت شریفی جبهه سپاس بر پیشانی بسایند و با تلاش شبانه روزی در امر خدمت رسانی، قدردان این حماسه سازان باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسداشت حضور مؤمنانه و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن مراتب تقدیر، تشکر و ارادت خود را به این مردم غیور اعلام می‌دارد و توفیق الهی در نیل به سعادت و کسب دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را برای آحاد ملت مسئلت دارد.