وی دنبال کرد: رأس ساعت ۹ شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و در کمال تأسف در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درب‌ها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مساله پژوهشگر نشد. مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد اضافه کرد: آشوبگران با سنگ و آجر […]

وی دنبال کرد: رأس ساعت ۹ شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و در کمال تأسف در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درب‌ها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مساله پژوهشگر نشد.
مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد اضافه کرد: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نماز خانه را شکستند و در در خلال انجام اینکار، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.
حجت‌الاسلام هندیانی با بیان اینکه آشوبگران پس از شکستن شیشه ها محل را ترک کردند گفت: پس از آن پس از رفتن این اشخاص، آرامش نسبی در محل برقرار گردید تا زمان اذان مغرب که تجمع آشوبگران در برابر حوزه علمیه دو مرتبه آغاز گردید و اینبار بیشتر از ۵۰۰ نفر حاضر بودند و شعارهای ساختارشکن و معاندانه سر می دادند.
مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد دنبال کرد: این اشخاص توسط نیروهای ضدشورش متفرق و جمع‌آوری گردیدند و پلیس هم حالا خانه به خانه آنها را مورد شناسایی قرار داده و در حال بازداشت آنها هست.