مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروزه در یک جنگ تمام عیار هستیم، جنگ ترکیبی جنگ روایت‌هاست و در این جنگ نیازمند راویان قدرتمند هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری شهرکریمه، سردار محمد زهرایی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد، اظهار کرد: ما امروز در یک نبرد تمدنی هستیم که در یک طرف، تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی خود را به رخ جهانیان کشانده و هر روز درحال نفوذ به قلب‌ها و مغزهاست و طرف دیگر تمدن پوشالی غرب است که بشریت را به بازی گرفته و آخر آن هم لیبرالیسم و بی‌دینی‌هاست که به بحران هویت از انسان ختم شده است.

وی با بیان اینکه نوع نبرد امروز تغییر پیدا کرده است و دیگر کسی با جبهه حق وارد میدان نظامی نمی‌شود، افزود: ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم که جنگ روایت‌ها یکی از ابعاد جنگ ترکیبی است و هنوز در این جنگ دست دشمن از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و تکنولوژی بالاتر است اما همانطور که تاریخ اثبات کرده است هر زمان که دشمن عملیات بزرگی انجام داده است ما نیز بزرگ شده و عملیات‌های بزرگ‌تر را انجام داده‌ایم. در این جنگ ما نیازمند افسر نظامی نیستیم بلکه کسی که خوب می‌تواند بنویسد یا کسی که عکس خوبی می‌گیرد افسر و امیر جنگ روایت‌هاست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی از تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انعکاس جهاد موفق جهادگران یاد کرد و گفت: رهبری در مورد عملکرد جهادگران از عملکرد موفق نام بردند اما مطالبه ایشان این است که عملکرد موفق باید هنرمندانه منعکس شود.

زهرایی ادامه داد: جهادگران بی‌منت و پراشک به مردم خدمت می‌کنند و به دنبال دیده شدن نیستند اما باید هنرمندانه الگوهایی که می‌تواند خدمت بیشتر به مردم را ترویج کند را معرفی کنند.

وی مطرح کرد: مجموعه‌های مسئول از جمله صدا و سیما و رسانه‌ها نیز باید دست جهادگران را بگیرند تا خدمت‌های امیدآفرین به شیوه مطلوب به جامعه معرفی و امیدافزایی در جامعه محقق شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: خدمت به مردم یک توفیق بزرگی است که باید بابت آن شکرگذار و مدیون خداوند متعال باشیم و این توفیق را نیز تکثیر کنیم و همانطور که جهادگران از جوانان و مردم محل برای خدمات جهادی استفاده می‌کنند در عرصه رسانه هم باید اتفاق محقق شود.

وی تصریح کرد: امسال برای چهارمین سال جشنواره روایت جهاد را در سطح ملی و برای نخستین بار در سطح استانی برگزار می‌کنیم، تا به امروز ۵۰ درصد استان‌ها این جشنواره را برگزار کرده‌اند و ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه استان‌ها رسیده است، برگزیدگان استانی نیز به مرحله ملی راه خواهند یافت و داوری‌ها در سطح ملی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/