به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام رضا عزت زمانی دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: اساس فلسفه راه اندازی این تشکل، ایجاد یک گروه اجتماعی در حوزه تبلیغ، هویت […]

  حضور ۳۰۰ گروه تبلیغی فعال در سراسر کشور 

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام رضا عزت زمانی دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: اساس فلسفه راه اندازی این تشکل، ایجاد یک گروه اجتماعی در حوزه تبلیغ، هویت دادن به عرصه فعالیت های تبلیغی، تقویت نگاه مسئولان عرصه تبلیغ نسبت به کار تیمی و جمعی و حل مشکلات تبلیغی بوده است.
وی  به آمایش سرزمینی اشاره نمود و گفت: امروز قریب به ۵۰۰ گروه تبلیغی داریم که حدود ۳۰۰  گروه فعال ما در تمام عرصه های جغرافیایی حضور مستمر و برنامه ریزی شده دارند.
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب با بیان اینکه احتیاج داشتیم یکسری پشتوانه های محتوایی در عرصه تبلیغ گروهی شکل بگیرد تصریح نمود: اقداماتی در تقویت نیروی انسانی انجام شده است که در حوزه مدیریت های فرهنگی و تبلیغی به این نیروها احتیاج داریم و تصور می کنیم خوب ترین نیرهایی که توان دارند در این عرصه خدمت کنند همین مسئولان جهادی آتش به اختیار می باشند.

حجت الاسلام عزت زمانی گفت: درعرصه های متفاوت گروه های تبلیغی ما متناسب با ظرفیتی که دارند حضور پیدا می نمایند و اعتقاد داریم این نشان دهنده سرمایه اجتماعی حوزه و تقویت آن است.
وی دنبال کرد: اگر به معنای حقیقی بخواهیم حضور طلبه میان مردم احساس گردد و نمایش دهیم که حوزه در دل مردم است یکی از عرصه ها تبلیغ گروهی است و این طلبه هایی که شبانه روز میان مردم در مساجد، پارک ها و اجتماع با مردم به ویژه جوانان رابطه دارتد توان دارند نقطه قوت حوزه گردند.
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب اضافه کرد: این جمع ها به وسیله جوشش هایی است که درون حوزه شکل می گیرد و خود را موظف می دانیم این نقش اجتماعی در حوزه را خوب ایفا نماییم.
وی با اشاره به اینکه رابطه با جوانان و نوجوانان حجم عظیمی است که باید از آن استفاده کنیم، ابراز کرد: ما آماده خدمت با این رویکرد هستیم که خوب ترین استفاده از حجم های موجود در حوزه را داشته و شاهد بالندگی حوزه باشیم.
حجت الاسلام عزت زمانی به رابطه خوب این تشکل با نهاد های بیرون حوزه اشاره نمود و گفت: باید این رابطه و همکاری خوب با درون حوزه هم انجام گیرد.

انتهای پیام