معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مسئله دفاع مقدس به‌عنوان آبروی نظام محسوب می‌شود گفت: حفظ شعائر دفاع مقدس یک دستور حاکمیتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش شهر کریمه، احد جمالی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار با اشاره به اینکه دفاع مقدس باید برای آیندگان یک الگو شود اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه نخست ماه محرم و به دلیل اینکه شهدای دفاع مقدس ادامه‌ دهنده راه شهدای کربلا هستند از این رو باید مراسم‌ها با گستردگی و با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: به دلیل اینکه جریانات تکفیری برای مناسبت‌های این‌چنینی به‌ویژه در شهر مقدس قم برنامه‌ریزی می‌کنند از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و سپاه پاسداران انتظار می‌رود که تمام تلاش خود را برای امنیت هر چه بیشتر به‌کار گیرند.

معاون استاندار قم با بیان اینکه مسئله دفاع مقدس به‌عنوان آبروی نظام محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: حفظ شعائر دفاع مقدس یک دستور حاکمیتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه ماهیت دفاع مقدس یک ماهیت ملی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه از اقلیت‌های مذهبی هم در دفاع مقدس حضور داشته‌اند به همین دلیل انتظار می‌رود مسئله دفاع مقدس مردمی شود.

جمالی شعار سال را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: اگر می‌خواهیم در این مملکت و کشور نجات پیدا کنیم باید به بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل بپردازیم.

وی حضور نداشتن برخی از نهادها و ادارات در این جلسه را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: از دستگاه‌هایی که به این جلسه دعوت‌ شده‌اند و حضور نداشته‌اند از جمله آموزش و پرورش قطعاً بازخواست به عمل خواهد آمد به دلیل اینکه دانش آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و همچنین بسیاری از شهدای دفاع مقدس از دانش آموزان بوده‌اند.