کشف مواد مخدراهواز-  خبرنگار کیهان:  فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: ۱۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی استان کشف و چهار سوداگر فوت دستگیر گردیدند. سرتیپ حیدر عباس زاده اضافه کرد: مامورین پلیس مقابله با مواد مخدر استان موفق گردیدند در دو عملیات به صورت مجزا در مجموع […]

      
      کشف مواد مخدر
اهواز-  خبرنگار کیهان:  فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: ۱۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی استان کشف و چهار سوداگر فوت دستگیر گردیدند.
سرتیپ حیدر عباس زاده اضافه کرد: مامورین پلیس مقابله با مواد مخدر استان موفق گردیدند در دو عملیات به صورت مجزا در
مجموع ۱۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.
وی اضافه کرد: در این ارتباط چهار سوداگر فوت دستگیر گردیدند.
بازداشت کلاهبردار
گرگان- ایسنا: فرمانده انتظامی گلستان از بازداشت عوامل کلاهبرداری که با ترفند پیروز شدن در قرعه کشی، طعمه های خود را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، اطلاع داد.

وی تصریح نمود: با اشراف اطلاعاتی مأمورین پلیس آگاهی و مشارکت پلیس فتا، دو عامل کلاهبرداری طی یک عملیات پلیسی دستگیر و در تحقیقات تخصصی، متهمان به بیشتر از ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در استانهای متفاوت کشور لب به اعتراف گشودند.
برخورد ساندرو با جرثقیل
تهران- ایسنا : سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از واقع شدن سانحه تصادف در مسیر جنوب به شمال تهران- شهر قم و کشته و مجروح شدن پنج  تن در این سانحه اطلاع داد.

ملکی اضافه کرد: در این سانحه دو نفر سرنشین خانم و آقای حدودا ۳۰ ساله که داخل خودروی ساندرو بودند بعد از خروج از خودرو توسط آتش نشانان به عوامل اورژانس تحویل داده گردیدند که متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست دادند.
وی دنبال کرد: در این سانحه سه نفر از کارگران که در حال کار با جرثقیل بودند دچار مصدوم شدن گردیدند.
آتش در جنگل
اهواز- خبرنگار کیهان: ریاست اداره مراقبت محیط زیست شهرستان دزفول اظهار کرد: آتش سوزی در جنگل دز در شهرستان دزفول باعث سوختن یک هکتار از گونه های جنگلی گردید.
فرهاد قلی نژاد اضافه کرد: این آتش سوزی که در سطح جنگل های دز در حدود روستای زاویه مشعلی و مرادی دزفول در سطح یک هکتار رخ داد، با کوشش مامورین یگان مراقبت محیط زیست، جنگل بانان مراجع طبیعی و با مشارکت شهرداری های دزفول و صفی آباد مهار گردید.
وی اضافه کرد: سبب این آتش سوزی در دست ارزیابی هست.
قاچاق گازوئیل
سرویس شهرستانها: ریاست پلیس آگاهی استان شهر قم از کشف گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون و بازداشت دو نفر اطلاع داد.
سرهنگ احمد کرمی اضافه کرد: مامورین در ارزیابی از یکدستگاه  کامیون در محورهای مواصلاتی، ۲۹ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف نمودند.
وی اعتبار ریالی کالای قاچاق را ۶۸۰ میلیون ریال اعلام نمود.
آتش سوزی نخیلات
بوشهر- ایرنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهار کرد: بر اثر آتش سوزی در نخلستان های بخش آبپخش این استان ۹۵۰  اصله نخل ۴۰ تا ۸۰ درصد عارضه دید.

برنج قاچاق
مهاباد- خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اظهار کرد: سه تن برنج قاچاق درمهاباد کشف و ضبط گردید.
سرهنگ ظهیریان اضافه کرد: مأمورین انتظامی در خلال کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک گردیدند که بعد از توقف، در بازرسی از آن سه تن برنج بیگانه به ارزش۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند. وی اضافه کرد : در این مورد یک نفردستگیر و خودرو حامل بار قاچاق نیز توقیف گردید.
هجوم پلنگ
بجنورد- ایرنا: فرمانده انتظامی بجنورد از هجوم یک قلاده پلنگ به گله گوسفندان در روستای «قلجق» این شهرستان اطلاع داد و اظهار کرد: بر اثر هجوم این حیوان دو نفر از اهالی روستا نیز مجروح گردیدند.

کشف غذای فاسد
قم- خبرگزاری صدا و سیما: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهر قم اظهار کرد: حدود پنج تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط در شهر قم کشف شده هست.
حسن ایزانلو اضافه کرد: در بازدید از سه هزار و ۱۵۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی، مساجد و اماکن متبرکه، چهار هزار و ۷۱۲ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده و فاسد از چرخه استفاده خارج شده هست.
شناسایی جسد
اهواز- ایسنا: والدین پسر هفت ساله گمشده در سربندر با حضور در پزشکی قانونی، جسد سوخته فرزند خود را  شناسایی کردند.
پانزدهم خرداد سال کنونی جسد سوخته کودکی در اطراف مسیر فرودگاه آبادان از سوی کارگران شهرداری کشف گردید و ارزیابی کارشناسان پزشکی قانونی نمایش داد جسد مربوط به کودکی هفت ساله هست.مامورین در جریان ارزیابی پرونده های کودکان گمشده به پرونده پسر هفت ساله ای به اسم امیرعلی برخوردند که چند روزی بود در یکی از محله های بندر امام خمینی (ره) گمشده هست.
با احتمال اینکه جسد سوخته مربوط به وی باشد، خانواده وی روز گذشته در پزشکی قانونی حاضر گردیدند و با دیدن جسد سوخته کودک، وی را از روی چهره اش که کامل نسوخته بود شناسایی کردند.
جریمه سنگین برای قاچاقچی
اصفهان-  باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از کشف هفت هزار و ۲۲۶ گرم و ۲۹ سوت طلای قاچاق و محکومیت ۲۸۵ میلیون تومانی قاچاقچی طلا اطلاع داد.
غلامرضا صالحی اظهار کرد: بعد از کشف این مقدار طلاجات از فردی که با هواپیما وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شده بود، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
وی اضافه کرد: با ارجاع پرونده به شعبه پنجم مخصوص رسیدگی به تخلف های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان اصفهان، شعبه مزبور با انجام ارزیابی لازم، به سبب عرضه نکردن سندهای مثبته گمرکی که بیانگر از ورود قانونی کالا به کشور باشد، تخلف متهم را محرز تشخیص داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در انتهاء اظهار کرد: شعبه مزبور متهم را در فاز بدوی علاوه بر محکومیت به ضبط طلای قاچاق کشف شده به سود دولت به پرداخت مبلغ دومیلیارد و ۸۵۵ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۳۵۳ ریال به اتهام مباشرت و حمل طلای قاچاق در حق صندوق دولت نیز محکوم نمود.