امام جمعه قم گفت:نامزدهایی که صلاحیت آنان در شورای نگهبان اعلام شده در مراحل انتخاباتی مراقب مسائل شرعی، حفظ حرمت و حریم رقبای خود، مصالح نظام و کشور و چشم طمعی که دشمنان به انقلاب دوخته‌اند باشند.

به پزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آیت الله سعیدی در خطبه های امروز نماز جمعه قم با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات عنوان کرد: در انتخابات وکلای مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشخص می‌شوند و نامزدهایی که صلاحیت آنان در شورای نگهبان اعلام شده در مراحل انتخاباتی مراقب مسائل شرعی، حفظ حرمت و حریم رقبای خود، مصالح نظام و کشور و چشم طمعی که دشمنان به انقلاب دوخته‌اند باشند.

سعیدی مسئله مهم در انتخابات را امیدآفرینی دانست و گفت: مردم باید بتوانند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند، سیاه نمایی اسلحه دشمن در مسیر نابودی نظام و نسخه‌ای است که از ابتدای انقلاب دشمنان برای مردم ما پیچده‌اند و این نیاز به توجه ویژه مردم و مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه بزرگ نمایی مشکلات کشور از جمله راهکارهای دشمنان برای جلوگیری از شرکت در انتخابات است، گفت: رؤسای قوا به ویژه رئیس جمهور باید تا جایی که می توانند به حل مشکلات به ویژه در حوزه های اقتصادی و معیشتی بپردازند و قوه قضاییه نیز دست اخلالگران را در هر مقام و مکانی که هستند قاطعانه قطع کند.

امام جمعه قم از برگزاری مراسم ارزشمند اعتکاف در نقاط مختلف یاد کرد و گفت: حضور جوانان در این مراسم هر ساله درحال افزایش است و مسئولان ستاد اعتکاف با وجود تلاش فراوان نمی‌توانند پاسخگوی جمعیت قابل توجه باشند، خانواده‌ها و خدمت‌گزاران اعتکاف هم باید مراقب باشند که جلوی خلوت اعتکاف کنندگان را نگیرند تا این افراد در روزهای اعتکاف به کارهای خاص خود توجه کنند.

*جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی آماده و مصمم است

وی در مورد مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین گفت: بیش از ۱۰۰ روز از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد اما همچنان از حجم عملیات‌های حزب الله عراق، لبنان، یمن و جوانان فلسطینی کاسته نشده است؛ امروز یمنی‌ها دریای سرخ را به دریای پر از آتش برای کشتی‌های مستکبران تبدیل کردند و به کوری چشم دشمنان مقاومت، زنده، سرحال، آماده و مصمم برای نابودی رژیم صهیونیستی هستند.
امام جمعه قم در پایان گفت: سالروز حماسه مردم قهرمان آمل در ۶ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ علیه اتحادیه کمونیست‌ها را گرامی داشته و بر این مردم مقاوم درود و صلوات می‌فرستیم و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.