رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مجموعه مدیریت شهری آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از شهرنیوز، محسن محرری در حاشیه بازدید مدیران شهری از پروژه‌های در دست اجرای حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: نزدیک شدن رویکرد درآمدی  شهرداری به پروژه‌های سرمایه‌گذاری و منابع پایدار از یکسو و از سوی دیگر تولید مسکن انبوه برای اقشار متوسط تأثیر مثبتی در شهر دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران را دارد، افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به طرف پروژه‌های سرمایه‌گذاری است و افزایش بودجه درآمدی و مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری از اهداف مجموعه مدیریت شهری است و در بودجه ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به حوزه سرمایه‌گذاری برای افزایش درآمدهای شهرداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر با تأکید بر اینکه شهرداری در بخش تجاری و مسکونی پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکت دارد، تصریح کرد: برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در مراحل پایانی است و در یکی از این پروژه‌ها تولید ۲۱۲ واحد مسکونی با زیربنای ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع، در حال انجام است.

وی ادامه داد: بانک مسکن تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شهروندان قرار داده و شهرداری در تلاش است تا پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن به‌زودی در اختیار مردم قرار بگیرد.

محرری با توجه قراردادن نقش شورای اسلامی شهر در پیگیری امورات سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر به‌عنوان سیاست‌گذار نقش ویژه‌ای در روان‌سازی فرایند جذب سرمایه‌گذار دارد و ما از دستگاه‌های خدماتی و مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری تقاضای همراهی و مشارکت برای افزایش انگیزه و جذب سرمایه‌گذاران در شهر داریم.