استاندار قم گفت: تعامل خوب و همه‌جانبه مردم با مسئولان در استان قم روز به روز تقویت خواهد شد و ما با سفر به همه مناطق استان از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی و برای حل آن تلاش می‌کنیم‌

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، بیان داشت: بطور حتم هر تلاشی برای مردم موجب بالارفتن میزان مشارکت می‌شود و بر همین اساس تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و کاهش نرخ مشارکت در انتخابات هستند و ما در قم به عنوان خاستگاه‌ انقلاب با تمام توان در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی که می‌خواهند مردم را نسبت به کارآمدی نظام ناامید کنند، ایستاده‌ایم و با تلاش شبانه‌روزی و جهادی برای حل مشکلات مردم، توطئه دشمنان را خنثی می‌کنیم.

وی ادامه داد: تعامل خوب و همه‌جانبه مردم با مسئولان در استان قم روز به روز تقویت خواهد شد و ما با سفر به همه مناطق استان از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی و برای حل آن تلاش می‌کنیم‌، در همین رابطه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اعضای شورای اداری استان روستا به روستا میان مردم حاضر شده و برای رفع دغدغه مندی مردم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

آقامیری تاکید کرد: هر مسئولی که در این رابطه به روستاهای استان سفر کند،‌ اختیارات استاندار را خواهد داشت و می‌تواند تصمیم‌های لازم را اتخاذ و دستورهای مورد نیاز را برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم صادر کند که این رویکردی مهم در گسترش رضایتمندی مردم در استان قم است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات مردم با گفتار و تعامل مستقیم حل می‌شود و بر همین اساس گروه‌هایی را تشکیل دادیم که از نزدیک پیگیری مسائل مورد نظر مردم باشند و با برقراری تماس با ایشان روند حل مشکلاتشان را تا رسیدن به نتیجه مورد نظر دنبال کنند.

وی ادامه داد: از جمله ملاک‌های مهم ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای بنده همین مساله تلاش برای حل مشکلات مردم و افزایش درصد رضایتمندی از خدمات آن دستگاه است که این مساله را با جدیت دنبال می‌کنم.

استاندار قم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه خدمت به مردم بنا شده است و این موضوع از مهمترین آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و ما نیز در استان قم بر این اساس تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تمرکز زدایی از شهر قم، تاکید کرد: باید دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان دارای دفاتر اداری باشند تا نیازی به مراجعه مردم ساکن در آن مناطق به شهر قم برای پیگیری امور مورد نظرشان نباشد.

وی همچنین بیان داشت: جذب و استفاده مطلوب از اعتبارات دولتی از شاخص‌های مهم در سنجش عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است و همه اعتبارات تخصیص یافته به قم باید طبق برنامه‌ریزی در مسیر مشخص شده به‌کار گرفته شود.

ضمنا در پایان این مراسم از دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان شامل جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، فنی و حرفه‌ای، امور اقتصاد و دارایی، کمیته امداد حضرت امام، راهداری و حمل و نقل جاده ای، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک و شرکت گاز تقدیر شد.

انتهای پیام/