امیر سرتیپ اکرمی نیا اظهار کرد: در اندیشه غربی ها به هیچ وجه نمی گنجید که دین بتواند یک حرکت و انقلابی را ایجاد کند و برای اداره حکومت از آن استفاده شود؛ دشمنان ما هرگز تصور انقلاب شکوهمند ما را نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری شهر کریمه، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا امشب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک تحول عظیم فکری، فلسفی و فرهنگی در جهان اسلام ایجاد کرده است؛ دین مقدس اسلام نشان داد که میتواند یک حرکت بزرگ سیاسی اجتماعی ایجاد کند که نظام بین‌الملل را تحت تاثیر گسترده و عمیق قرار دهد.

 

وی افزود: اعتقاد اندیشه لیبرالیسم در غرب این بود که هرگاه حرکت سیاسی اجتماعی در هر گوشه از جهان که رخ بدهد، حتما به سکولاریسم و جدایی دین از سیاست ختم می‌شود؛ اما انقلاب اسلامی ختم به یک نظامی شد که نظام مردم سالاری دینی شناخته می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل نظام سیاسی را تأسیس کرد که محور اصلی آن دین و دیانت بوده که ما این نعمت را مرهون ایشان هستیم. امام خمینی (ره) اندیشه دین را تببین، در نجف تئوریزه و تدریس کردند و در سال ۱۳۵۷ پیاده سازی کردند.

 

وی تاکید کرد: در اندیشه غربی ها به هیچ وجه نمی گنجید که دین بتواند یک حرکت و انقلابی را ایجاد کند و برای اداره حکومت از آن استفاده شود؛ دشمنان ما هرگز تصور انقلاب شکوهمند ما را نداشتند.

 

امیر اکرمی نیا در پاسخ به سوال اینکه کشور ایران قبل از انقلاب چه وضعی داشته، تصریح کرد: کشور ما دچار یک انحطاط تاریخی، فرهنگی و تمدنی بود که قطعه قطعه سرزمین ایران در دویست سال پیش از انقلاب به تاراج رفته بود؛ در دوران پهلوی قانون کاپیتولاسیون وضع شده بود و آمریکایی ها در کشور ما حق داشتند هر کاری را که دوست داشتند مرتکب شوند و دادگاه های ما صلاحیت رسیدگی به جرایم آنها را نداشتند.

 

وی درباره ثمرات و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: در سایه انقلاب اسلامی، ایران توانست ده هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس بکند و حتی یک وجب از کشور عزیزمان را به بیگانگان ندهد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: ما در برابر تحریم هایی که بنابه گفته دشمنان قرار بود ایران را فلج کند، مقابله کردیم و سربلند بیرون آمدیم طوری که خود آمریکایی ها امروز اعتراف می‌کنند که راهبرد فشار حداکثری به شکست منجر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید شناخت دقیقی از موقعیت انقلاب و نظام در مدیران ما باید باشد، خاطرنشان کرد: ما باید مدیرانی تربیت کنیم که معتقد به نظام مردم سالاری دینی باشند، مدیرانی که تفکر تمدن سازی و حرکت جهادی داشته باشند.

 

انتهای پیام/