عضو شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی می‌خواهد نیروی ایمان جوانان را نابود کند و بگوید که انقلاب برای جوانان فایده ای نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور امشب در مراسم جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، تاکید کرد: مسجد چهارمردان مسجد بسیار مهمی است، این مسجد در زمان انقلاب پیشگام و اخبارش روحیه بخش انقلابی ها بود. مسجد چهارمردان مثل یک نگینی در تاریخ انقلاب می‌درخشد.

 

وی تصریح کرد: صاحبان انقلاب اسلامی ایران، خود مردم هستند و انقلاب متعلق به آنها هست؛ مردم ما هر روز پای انقلابی که خون داده اند، محکمتر از قبل ایستاده اند.

 

دکتر ضرغامی با بیان اینکه کمبودها، نارضایتی ها و ناکارآمدی برخی مدیران هنوز وجود دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب برای خود مردم است، دشمنان نمی‌توانند با تبلیغات کاذب شان مردم عزیز ایران را از انقلاب جدا کنند.

 

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی آسیبهای دارد که میتواند جایگاه حق را باطل را جابه‌جا کند، گفت: دشمن در فضای مجازی می‌خواهد نیروی ایمان جوانان را نابود کند و بگوید که انقلاب برای جوانان فایده ای نداشته است.

 

وی افزود: مدیریت‌های ناکارآمد مدیران کشور به خصوص در سالهای گذشته باعث شده که نگاه جوانان به کشورهای غربی باشد و خیال کردند که اگر آمریکا باشد، مسائل شان حل خواهد شد، در حالی که امروز همه متوجه این تفکر اشتباه شده اند و بر این باورند کن مسائل ما با تکیه بر توانایی های داخلی و جوانان حل شدنی ست.

 

دکتر ضرغامی ابراز کرد: آنچه که برای انقلاب اسلامی در طول این چهل و سه سال در حوزه های علمی، نظامی، هنری، آموزشی و… با کمترین امکانات انجام شده، دنیا سر تعظیم فرود آورده است.

 

وی در پاسخ به شبهه «انقلاب برای بانوان محدودیت ایجاد کرده است» بیان کرد: قبل از انقلاب که حجاب وجود نداشت و فساد بی‌داد می‌کرد، زن های ایرانی فقط در هشت رشته ورزشی می‌توانستند فعالیت کنند؛ اما امروز با نهایت حفظ شأن و جایگاه زن، بانوان در چهل رشته رسمی فعالیت می‌کنند و مقام های جهانی و المپیکی کسب می‌کنند.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ادامه داد: در زمان پهلوی ما حتی یک کارگردان زن و فقط بیست نویسنده زن نداشتیم؛ اما امروز ما به برکت این انقلاب چهارهزار نویسنده زن در کشور داریم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه