سرپرست استانداری قم گفت: اقداماتی که در دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر انجام شده در یک دهه اخیر بی سابقه و بی نظیر بوده که نشان‌دهنده کارآمدی دولت در قم است.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، احمد حاجی‌زاده سرپرست استانداری قم ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان که با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری برگزار شد، بیان کرد: مناسبت‌ها در جمهوری اسلامی نماد شهدا و ایثارگری هستند.

وی افزود: واقعیت این است که سیره شهدا برای مدیران نظام جمهوری اسلامی باید تدریس شود، فرماندهان ما در جنگ ۸ ساله رویکردی داشتند که امروز می‌بایست از آن الگو‌برداری کرد.

حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در استان قم، عنوان کرد: کارنامه دولت مردی طی این ۲ سال را که بررسی می‌کنیم، اقداماتی انجام شده که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه‌ است.

سرپرست استانداری قم اظهار کرد: طی یک سال اخیر احیای ۶۵ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد، بهسازی ۵۰۰ کیلومتر جاده، راه روستایی و شهری، ساخت و بهره‌برداری پست بزرگ برق ۴۰۰ کیلوولتی و فعال‌سازی ۳۱ معدن که سال‌ها بلاتکلیف بودند بخشی از کارنامه دولت در استان قم است.

وی اشاره کرد: در بحث اجرا و ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان قم جزو استان موفق در کشور محسوب می‌شود. این آمار و ارقام نشان‌دهنده کارآمدی دولت مردمی در استان است.

حاجی‌زاده در پایام ضمن تشکر و خداقوت به استاندار سابق قم گفت: آقای شاهچراغی در استان قم به کار‌ها انسجام بخشید و وحدت مدیران‌کل دستگاه‌ها را افزایش داد. رویکرد استاندار سابق این بود که مدیران به صورت جبهه‌ای عمل کنند و ما هرگز جزیره‌ای عمل نکردیم.

انتهای پیام/