مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه اقدام به برگزاری راهپیمایی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه و در پی فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم در محکومیت این جنایت پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم راهپیمایی می کنند.

بنا بر اطلاعیه شورای هماهنگی راهپیمایی امت ولایتمدار و مردم انقلابی قم از مصلای قدس نماز جمعه قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم روز پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه استان قم به خصوص در شبستان امام خیمنی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در پی جنایت تروریستی در کرمان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت کور تروریستی کسانی را که عشق و راهشان، گرامیداشت ِ اسطوره مقاومت و سردار دلها بود را به خاک و خون کشیدند.

بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه های سست بنیاد صهیونیست ها فرو خواهد ریخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با تمامی هموطنان عزیز این فاجعه بزرگ را به ساحت قدس آخرین ذخیره الهی بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و خانواده های معظم این شهیدان تسلیت گفته، از خداوند متعال صبر و اجر مسألت می نماید.