شریفه مجدم، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از راه‌اندازی پیش‌دبستانی دخترانه غیردولتی «گل نرگس» زیر نظر این حوزه علمیه اطلاع داد. وی با بیان اینکه مجوز این پیش‌دبستانی توسط آموزش و پرورش بندر امام صادر گردیده است، اظهار کرد: با توجه به لزوم تعلیم مفاهیم دینی از […]

راه‌اندازی پیش‌دبستانی دخترانه زیر نظر مدرسه علمیه زنان بندرامام

شریفه مجدم، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از راه‌اندازی پیش‌دبستانی دخترانه غیردولتی «گل نرگس» زیر نظر این حوزه علمیه اطلاع داد.

وی با بیان اینکه مجوز این پیش‌دبستانی توسط آموزش و پرورش بندر امام صادر گردیده است، اظهار کرد: با توجه به لزوم تعلیم مفاهیم دینی از دوران کودکی و حجم کودکان برای فراگیری صحیح و پایه‌ای آموز‌‌ه‌های اسلامی، این پیش‌دبستانی زیر نظر این حوزه و با مشارکت کادری تشکیل شده از طلاب فعالیت خود را شروع نموده است.

مجدم با اشاره به شروع ثبت اسم اعلام نمود: خانواده‌ها می‌توانند تا شهریور با مراجعه به محل این پیش‌دبستانی در جنب حوزه علمیه روزانه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ برای اسم نویسی فرزندان خود اقدام یا با شماره ۰۹۰۳۱۳۷۲۵۰۶ ارتباط حاصل کنند.

انتهای پیام