حجت الاسلام محمد حسین شمس استاد سطوح عالی حوزه علیمه شهر قم درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ؛ اظهار کرد: امروز اگر یه لحظه غفلت کنیم و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب بصیرت نداشته باشیم و نتوانیم حق را از ناحق تشخیص دهیم یقینا فردا در برابر چکمه های استکبار می باشیم. حجت الاسلام  […]

حجت الاسلام محمد حسین شمس استاد سطوح عالی حوزه علیمه شهر قم درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ؛ اظهار کرد: امروز اگر یه لحظه غفلت کنیم و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب بصیرت نداشته باشیم و نتوانیم حق را از ناحق تشخیص دهیم یقینا فردا در برابر چکمه های استکبار می باشیم.

حجت الاسلام  شمس اضافه کرد:راه سعادت در این کشور این هست که الگوپذیری از فرهنگ اهل بیت و ولایت دارا باشیم همان فرهنگی که شهیدان انجام دادند که اگر امروز غفلت کنیم، فردا در پشیمانی به سرخواهیم برد که هیچ راه جبرانی نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمد حسین شمس اضافه کرد: سعادت پژوهشگر نمی توان مگر اینکه آدم در مسیری که انتخاب می نمود یک هدف داشته باشد، هدف در رسیدن به مقصد ومقصود مطلوب بسیار مؤثر هست یعنی اگر آدم بخواهد در مسیری که گام بردارد نیتی که دارد را توجه نماید چه به نتیجه مطلوب برسد یا نرسد مطمئنا رستگار خواهد گردید.

شمس اضافه کرد:امروز برخی شاید خیال باطل در سر دارا باشند اگر بخواهیم با استکبار جهانی رابطه دریافت کنیم فضای خوبی برای ما پژوهشگر می گردد ولی ۴۰سال در کارنامه جمهوری اسلامی آمد که هرجا استکبار جهانی توانست نسبت به مردم نا عدالتی وستم کرد چه با تحریم وچه با هجوم نظامی وهیچ گاه از خوی استکباری خود دست برنخواهد داشت.

ریاست دفتر آیت الله نوری همدانی تصریح نمود: وقتی آدم وصیت نامه شهدا را می نگرد متحیر می گردد که چه طور یک جوان با خدا خرید و فروش می کند و شهیدانی که گمنام می باشند خودشان مایل بودند که گمنام بمانند.

شمس بیان داشت: نتیجه کسی که با خدا خرید و فروش می کند خود خدا به وی می دهد، خدا امام حسین(ع) را عزیز کرد و این شهدا هم با خدا خرید و فروش کردند چون تقوا و رابطه با خدا داشتند.

استاد سطوح عالی حوزه علیمه شهر قم به ولایت پذیری شهدا اشاره و عنوان داشت: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برای اکتساب درجه و مقام به جبهه و سوریه نرفتند و امروز اگر شهید حججی پیدا می گردد که یک کشور را تکان می دهد هر آدم آزاده ای در دنیا این صحنه را می بیند تکان می خورد و امثال شهید حججی ها رفتند تا اعلام کنند که اگر امام عصر را فهم نکردیم اما اعتقادمان براین هست که همان نگاه، توجه و فرمانبرداری که نسبت به امام معصوم داریم در عصر غیبت نسبت به ولی فقیه هم داشته و با همان نگاه حرکت کنیم.

وی عنوان داشت: اگر به وصیت نامه شهدا ببینیم بیشتر آنان نوشته اند که ما به امر ولی فقیه وامام خود رفتیم، بنابراین اگر امروز شاهد هستیم استکبار جهانی روزانه نقشه تازه ای می کشد و یک هجوم نظامی یا هجوم فرهنگی و تحریم اقتصادی را پیش می کشد تمام هدفش این هست که جایگاه بلند و رفیع ولایت را در جامعه دچار مشکل کند.