دبیر شورای نامگذاری معابر و شوارع شهرداری قم با اشاره به آمادگی شهرداری در زمینه دریافت درخواست‌های خانواده شهدا، گفت: شهرداری آماده بررسی درخواست‌های خانواده‌های معظم شاهدی است که معبری به نام شهیدشان نامگذاری نشده است.

به گزارش شهرکریمه  ، علی اکبر رحیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۳ به نام  روز شهید نام گرفت.

دبیر شورای نامگذاری معابر و شوارع شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال  ۱۳۹۵ تعداد ۱۱۶ مورد نامگذاری صورت گرفت که تعداد ۹۱ مورد نامگذاری معابر شهری به نام شهدا است که شامل شهدای جنگ تحمیلی،مدافع حرم، نیروی انتظامی،آتش‌نشان، منا و دو نفر از بانوان شهیده قم را شامل می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: در سال جاری پل تقاطع جمهوری اسلامی و شهیدان محمود نژاد به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، همچنین دو میدان در پردیسان به نام شهدای آتش‌نشان و شهدای منا نامگذاری گردیده است.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری در زمینه دریافت درخواست‌های خانواده شهدا، گفت: شهرداری آماده بررسی درخواست‌های خانواده‌های معظم شاهدی است که معبری به نام شهیدشان نامگذاری نشده است.

دبیر شورای نامگذاری معابر شهرداری قم خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم می‌توانند به مناطق هشتگانه شهرداری مراجعه کنند و پیشنهادات و انتقادات خود را با شماره ۱۳۷ شهرداری یا به شماره ۳۶۱۰۴۵۳۷ در میان بگذارند.