آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت:رضایت مردم در ایام حج نشانه مدیریت کارآمد سازمان حج و زیارت است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه به نقل از دفتر آیت الله نوری همدانی، وی روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در سخنانی با تقدیر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته، حج ابراهیمی را فرصت مناسبی برای ارتباط و پیوند میان مسلمانان دانست.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: اجتماع عظیم مسلمین از سراسر جهان در سرزمین وحی آن هم در زمان معین ویژگی مهم حج است که با ایجاد وحدت و همدلی در این اجتماع بزرگ باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث و گفت و گو قرار بگیرد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه نقش علما و اندیشمندن مسلمان در رفع نابسامانی های امت اسلامی را بسیار برجسته دانست و تصریح کرد: نقش علما و اندیشمندان اسلامی در آگاه نمودن مسلمانان نسبت به اوضاع کنونی جهان بسیار مهم است، باید در این ایام مسلمانان را بیدار و از نقشه های دشمنان آگاه کرد.

وی همچنین رضایت مردم در ایام حج را نشانه مدیریت کارآمد سازمان حج و زیارت دانست و افزود: باید تمام سعی خود را در خدمات رسانی به کار ببرید تا شرایط مطلوبی در این سفر معنوی برای حجاج ایرانی مهیا شود و این فریضه به احسن وجه صورت گیرد.