به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از جهان نیوز، «محسن غرویان» مدرس حوزه علمیه شهر قم اضافه کرد: اعتقاد دارم دکتر روحانی تفکر خوبی دارد و در راه منفعت های مردم کوشش می نماید. وی گفت: آنهایی که بحث «عبور از روحانی» را پیش می کشند، باید دید با گذر از روحانی به سمت […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از جهان نیوز، «محسن غرویان» مدرس حوزه علمیه شهر قم اضافه کرد: اعتقاد دارم دکتر روحانی تفکر خوبی دارد و در راه منفعت های مردم کوشش می نماید.

وی گفت: آنهایی که بحث «عبور از روحانی» را پیش می کشند، باید دید با گذر از روحانی به سمت چه کسی قصد دارند بروند، ما در این چهل سال دولت ها و شخصیت های مختلفی را دیده ایم. در این وضع به عقیده من موضع های روحانی خوب ترین هست، چون متعادل و میانه رو هست.

غرویان در مورد کوشش دولت برای شفافیت و مقابله با فساد، گفت: باید عملا، شفافیت جدی باشد. این مباحث خیلی توان دارد در اعتماد عمومی موثر باشد.

شخصیت ها به لحاظ موقعیت، نام و رسم نباید سو استفاده نمایند و منفعت های مردم را در خطر بیندازند اگر این شفافیت زیادتر گردد مطمئنا اعتماد عمومی هم باز خواهد گشت.

غرویان در مورد ترمیم کابینه گفت: اگر کسانی که قصد دارند وارد کابینه گردند با توجه به مطالبه و توقع مردم،همسو با دولت و تفکرات ریاست جمهوری و از دانش لازم و تجربه کافی بهره مند باشند، توان دارند برای بحران های اقتصادی راه حل تازه ای عرضه بدهند که در این چارچوب تغییر کابینه توان دارد موثر و پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

مرجع: ایرنا