مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت:نرم افزار ویندوزفون به کاربران این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم خودشان از قرآن کریم استخاره بگیرند و نظر معظم له را در باره آیه مورد نظر مشاهده کنند. حجت الاسلام وحید علیان نژاد با بیان این خبر اظهارداشت: این نرم افزار […]

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت:نرم افزار ویندوزفون به کاربران این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم خودشان از قرآن کریم استخاره بگیرند و نظر معظم له را در باره آیه مورد نظر مشاهده کنند.

حجت الاسلام وحید علیان نژاد با بیان این خبر اظهارداشت: این نرم افزار به کاربران دارای ویندوز فون این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم خودشان از قرآن کریم استخاره بگیرند و نظر  حضرت آیت الله مکارم شیرازی را در مورد آیه مورد نظر مشاهده کند.

وی افزود: پس از رونمایی نرم افزارهای تحت وب و اندروید استخاره که با استقبال بسیار زیاد مخاطبین واقع شد، درخواست های زیادی از  کاربرانی که از گوشی های ویندوز فون استفاده می کنند مبنی بر تولید نرم افزار ویندوز فون استخاره ارائه شد که این امر پس از تلاش متخصصان و ایجاد اکانت رسمی در فروشگاه نرم افزارهای ویندوزفون امکان پذیر شد و هم اکنون این کاربران می توانند با مراجعه به فروشگاه مربوطه این نرم افزار را دانلود نمایند.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله  مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم خودشان از قرآن کریم استخاره بگیرند و نظر معظم له را در مورد آیه مورد نظر مشاهده کنند.

جهت دانلود نرم افزار از فروشگاه ویندوز کلیک کنید.

جهت مشاهده راهنمای نرم افزار در صفحه اختصاص کلیک کنید.