زنگ آغاز سال تحصیلی جدید استان قم با حضور معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی، معاونین استاندار قم در مدرسه دخترانه حضرت زهرا«س» نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیین نواخته شدن زنگ مهر مدارس استان قم روز شنبه با حضور میثم لطیفی معاون رییس‌جمهوری، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب«ع»، سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

لطیفی در بخشی از این جلسه عنوان کرد: سال تحصیلی جدید کشور با حضور ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و یک میلیون معلم از امروز بصورت رسمی آغاز شده است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: دانش‌آموزان در کنار مطالعات علمی، مطالعات جانبی خود را بیشتر کنند و کتاب‌های مناسب که دیدی عمیق در جهان با آنها می‌دهد را در دستور کار قرار بدهند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد تحولات و رشد در همه عرصه‌ها بخصوص در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی هستیم.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز به یک قدرت بلامنازعه موشکی و نظامی تبدیل شده در حالیکه قبل از انقلاب در عرصه‌های مختلف وابسته به خارج از بودیم.

لطیفی با بیان اینکه مسأله تحکیم بنیان خانواده یک دغدغه جهانی است و رییس‌جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل متحد اشاره‌های دقیقی به آن کرد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با همراهی معاونین استاندار قم با حضور در دفتر این مدرسه پای صحبت‌های تعدادی از مدیران و معلمان قمی نشست.