به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، نفس‌هایش به شماره افتاده و قدرت تنفس بدون دستگاه را حتی برای ۵ دقیقه هم ندارد و با آنکه مفتخر به جانبازی ۷۰ درصد و پنجه در پنجه مشکلات عدیده‌ای هست ولی چنان با شور و هیجان از علاقه‌اش به کشور، […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، نفس‌هایش به شماره افتاده و قدرت تنفس بدون دستگاه را حتی برای ۵ دقیقه هم ندارد و با آنکه مفتخر به جانبازی ۷۰ درصد و پنجه در پنجه مشکلات عدیده‌ای هست ولی چنان با شور و هیجان از علاقه‌اش به کشور، نظام و رهبری می‌گوید که گویا همچنان آماده رزم و دفاع از کشور در مقابل دشمنان هست.

پیشینه حضور ۷ ساله در جبهه و مجروحیت از ۸ ناحیه متفاوت توشه سال‌ها حضور در جنگ برای این جانباز پرافتخار هست.

برگشت به زندگی در سردخانه

این جانباز پرافتخار قمی از خاطره برگشت دو مرتبه خود به زندگی این‌گونه می‌گوید: اولین باری که زخمی گردیدم از ناحیه سر بود که فکر می‌کردند من شهید شده‌ام و مرا به سردخانه برده بودند ولی زمان جابجایی از عرق پلاستیک متوجه زنده‌بودنم می‌شوند و با عمل احیاء مرا به زندگی برگردانند ولی ۴۵ روز در کما بودم.

وی مهم‌ترین ناحیه جانبازی خود را عارضه شیمیایی شدن می‌داند و ادامه می‌دهد: در منطقه حلبچه مفتخر به جانبازی شیمیایی شده‌ام و در کمال تأسف این مبحث علت ایجاد مشکلات تنفسی، تاول‌های متفاوت، خشک شدن چشم و دیگر عارضه ها شده که بسیار آزاردهنده هست.

حاضر هستم کیسه شن سنگرهای رزمندگان شوم

وقتی که از خاطرات جنگ تشریح می‌کند اشک در چشمانش حلقه می‌زند و دو مرتبه هم مثل آن دوران‌ها از علاقه خود به دفاع از کشور می‌گوید: نسل جوان مکررا از من می‌پرسند از اینکه به جنگ رفته‌ام پشیمان نیستی! که به آن‌ها می‌گویم نه‌تنها پشیمان نبوده لکن اگر بازهم جنگی رخ دهد اگر کاری هم از دستم برنیاد حاضر هستیم کیسه‌شنی سنگرهای رزمندگان شوم.

مسئولین تا هستیم به ما سر بزنند

وی با اشاره به جمع‌آوری کتابی از خاطرات خود در عملیات کربلای یک در مهران می‌گوید: کتابی با عنوان قمقمه‌های عطشان توسط یکی از دوستانم از خاطرات کربلای یک که رزمندگان وقتی که متوجه شدند رزم عملیات "یا ابوالفضل" هست قمقمه‌های خود را به یاد حضرت عباس(ع) تهی کردند.

منحصرا آرزوی کربلا دارم

این جانباز پرافتخار کشورمان با چشمانی اشک‌بار و در ماه عزاداری سیدالشهدا(ع) می‌گوید: خیلی کوشش کردم در این سال‌ها به کربلا بروم ولی هنوز قسمتم نشده هست و آخرین آرزویی که در این دنیا دارم همین هست که به کربلا بروم.