مجهزترین‌ترین مجموعه آکادمی ورزش‌های رزمی به همت شهرداری و اداره اوقاف منطقه ۱۸تهران در این منطقه ساخته می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری شهرکریمه، نشست تخصصی وقف با حضور محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران، مسعود حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جنوب غرب تهران و سیدجواد حسینی رئیس هیئت امنای موقوفات برگزار شد.

این جلسه جهت حل مشکل مجوز و ماده ۱۰۱ املاک و ساختمان های موقوفات که سال‌ها معطل مانده بود برگزار و طرفین به توافق رسیدند، همچنین با همکاری مسولین شهرداری و اوقاف و امضای تفاهم نامه این مشکل مرتفع شد.ه

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه رئیس هیئت امنای موقوفات پیشنهاد داد تا با با همکاری شهرداری و اوقاف منطقه زمینی جهت ساخت یک مجموعه تخصصی و پیشرفته هنرهای رزمی از جمله تکواندو در این منطقه اختصاص داده شود و این پیشنهاد با موافقت شهردار این منطقه مواجه شد تا زمینی با کاربری ورزشی در اختیار این طرح قرار گیرد.

حسینی رئیس هیئت امنای موقوفات که خود از پیشکسوتان رشته تکواندو در کشور و استان قم است، در این جلسه مطرح کرد: این مجموعه با هدف جذب استعدادهای موجود منطقه و کم برخوردار با کمک خیرین و سایرنهادهای حمایتی ساخته خواهد شد؛ برآورد ما این بوده که برای ساخت این مجموعه ورزشی ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: باتوجه به پتانسیلی که این منطقه تهران دارد، رشته تکواندو در اینجا بسیار محبوب و پر طرفدار است. در نظر داریم یکی از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی را در منطقه ۱۸ راه‌اندازی کنیم.

حسینی در پایان گفت: علاوه بر استفاده از ظرفیت افراد مستعد تهران در نظر داریم باتوجه به حضور استعدادهای ناب رشته تکواندو در قم، حضور این عزیزان را در این مجموعه ورزشی شاهد باشیم تا در پایان بتوانیم به بدنه تیم‌های ملی کمک شایانی داشته باشیم.

انتهای پیام/