حسینی اضافه کرد: اشخاص و خانواده ها در مورد استفاده کالای ایرانی در دجه اول باید نسبت به خرید الای ایرانی تعصب دارا باشند و حتی الامکان اهتمام کنند تا وقتی که کالای ایرانی موجود هست سراغ کالای بیگانه نروند. مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه البته خرید از کالای […]

حسینی اضافه کرد: اشخاص و خانواده ها در مورد استفاده کالای ایرانی در دجه اول باید نسبت به خرید الای ایرانی تعصب دارا باشند و حتی الامکان اهتمام کنند تا وقتی که کالای ایرانی موجود هست سراغ کالای بیگانه نروند.

مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه البته خرید از کالای ایرانی باید از اجناس با کیفیت باشد، اظهار کرد: این به معنای آن نیست هر نوع کالای ایرانی که حتی کیفیت نامناسبی دارد را بخرند لکن باید تولید کنندگان کالا کیفیت اجناس خود را بالا ببرند و مردم از کالا های با کیفیت ایرانی استفاده نمایند.

حسینی با اشاره به وظیفه ها مردم نسبت به دیگران یعنی اطرافیان و خانواده های خود، گفته بود: در این خصوص ضمن اینکه ما در مشی خود جهت خرید کالای ایرانی مواظب هستیم باید کالاهای مناسب را به دیگران و اطرافیان خود نیز سفارش کنیم تا کالای ایرانی تهیه کنند زیرا این کار مصداق امر به سرشناس هست که علت تقویت نظام اسلامی می گردد.

وی با اشاره به نقش مردم به عنوان تولید کننده، عنوان نمود: هم کیفیت کالاهای خود را افزایش بدهند و هم نرخ کالای خود را پایین باورند تا بتوانند با کالاهای بیگانه وارد رقابت شده و در این رقابت نیز برنده گردند زیرا مردم در پی کالای با کیفیت و نرخ مناسب می باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از کالای ایرانی با صرف سفارش و نصیحت به مردم رشد چندانی پیدا نمی کند، عنوان نمود: تولید کنندگان باید کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند زیرا مهمترین عاملی که علت تقویت خرید مردم و پشتیبانی از کالای ایرانی می گردد همان کیفیت و نرخ مناسب هست.