سلام ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران و مدیران استان که روز اول سال نو در منطقه محروم هزارجریب نکا به بررسی مشکلات و دغدغه های مردم پرداختند. ‎

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری، نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم در جمع مردم روستای کچپ محله شهرستان نکا گفت: طی تماسی که امروز با سردار حجازی، مشاور رهبر معظم انقلاب داشتم، حضور استاندار مازندران و مدیران کل استان در اولین روز عید سال نو در روستاهای بخش محروم هزار جریب را به ایشان اطلاع دادم.

 

وی ادامه داد: ایشان پس از انتقال این موضوع به مقام معظم رهبری، اعلام کرد معظم له، سلام ویژه ای برای استاندار و مدیران استان داشتند و فرمودند: این اقدام که مدیران ارشد استان در روز اول عید به جای ماندن در کنار خانواده در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و به رفع مشکلات مردم می پردازند، بسیار ارزشمند است.

 

یادآور می شود استاندار مازندران به همراه معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در ۶۰ روستای هزار جریب نکا به بررسی مشکلات مردم این بخش پرداخته و در عصر همین روز با تشکیل جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار مازندران در روستای محروم ولامده، مدیران بازدید کننده از روستاها به بیان مشکلات و معضلات بررسی شده پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/