به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بهمراه معاونان این نهاد دیروز، ۱۰ آذرماه با آیت‌الله صفایی بوشهری در محل سالن نشست ها مجتمع فرهنگی و مطالعاتی آدینه کوی شهید مدرس دیدار کردند. آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از محور خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بهمراه معاونان این نهاد دیروز، ۱۰ آذرماه با آیت‌الله صفایی بوشهری در محل سالن نشست ها مجتمع فرهنگی و مطالعاتی آدینه کوی شهید مدرس دیدار کردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار با اهتمام بر اینکه احیای اجتماعی و معرفی موقعیت مکانی و ظرفیت‌های موقوفات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، گفت: سند و نقشه جامع موقوفات کل استان بوشهر در قالب سیستم هوشمند و برخط طبق نتیجه های آمایشی و سرزمینی تدوین و طراحی گردد که الگویی برای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و ایران باشد.

تشکیل شورای مشترک تبلیغ اوقاف و تبلیغات اسلامی در بوشهر

ریاست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه مردم به سازمان اوقاف و امور خیریه نگاهی خدماتی در حوزه دین و تبلیغات دینی دارند، اضافه کرد: شورای تبلیغ بین سازمان اوقاف و امورخیریه و سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل گردد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در انتهاء گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عرضه کرد.

خبرنگار: حامد فکوری
عکاس: محمد عبیدی
انتهای پیام