به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،داودی معاون تعلیم حوزه علمیه خواهران کشور در آئین پرده برداری از سیستم جامع تعلیم حوزه‌های علمیه خواهران که صبح امروز در سالن نشست ها مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید گفت: سیستم تعلیم حوزه علمیه خواهران در گذشته […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،داودی معاون تعلیم حوزه علمیه خواهران کشور در آئین پرده برداری از سیستم جامع تعلیم حوزه‌های علمیه خواهران که صبح امروز در سالن نشست ها مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید گفت: سیستم تعلیم حوزه علمیه خواهران در گذشته یک نسخه از سیستم صدف دانشگاه فردوسی مشهد بود و با کوشش بسیاری که در مجموعه مرکز فناوری و معاونت تعلیم انجام شد سیستم تعلیم بومی‌سازی گردید و دگرگونی خوبی ایجاد گردید.

معاون تعلیم حوزه علمیه خواهران کشور تصریح نمود: با بالا بردن روند آموزشی حوزه علمیه خواهران مساله بالا بردن سیستم جامع تعلیم از سال ۹۳ مطرح گردید و با نشست ها و مشارکت که میان مرکز فناوری و معاونت تعلیم انجام شد تصمیم گرفتیم برای برطرف اشکالات موجود در سیستم تعلیم سابق یک سیستم جدید طراحی و ایجاد گردد.

داودی گفته بود: سیستم جامع تعلیم با توجه به راهبرد مدرسه محوری طراحی شده و ما می‌توانیم با توجه به قدرت مدرسه ها علمیه خواهران به آن‌ها اختیارات و دسترسی‌ها لازم را بدهیم.

وی اضافه کرد: فرآیندهایی که در سیستم نوین جامع تعلیم حوزه علمیه خواهران وجود دارد بسیار منسجم و کوتاه بوده و اعضاء به سادگی می‌توانند از این سیستم استفاده نمایند.

معاون تعلیم حوزه علمیه خواهران کشور عنوان نمود: گزارشات موجود در سیستم تعلیم سابق محدود بودند و به همین سبب همکاران ما در مدرسه ها علمیه از راه‌های دیگر گزارش‌های خود را از ما می‌گرفتند، اما یکی از ابزارها این سیستم جدید امکان گزارش‌گیری‌های متفاوت بوده که کار را برای مدرسه ها علمیه خواهران بسیار آسان سازی کرده هست.

وی با اشاره به اینکه بهبود پرتال طلاب و استادان از دیگر ویژگی‌های سیستم جامع تعلیم حوزه‌های علمیه خواهران هست تعریف کرد: ثبت‌ حضور و غیاب طلاب و ثبت نمرات درس‌های متفاوت در این سیستم از ویژگی‌های سیستم جامع تعلیم حوزه‌های علمیه خواهران هست.

معاون تعلیم حوزه علمیه خواهران در انتهاء افزود: از مرکز فناوری که برای انجام این کار کوشش شبانه‌روزی داشتند و سامانه‌ آموزشی را طراحی نمودند که بسیار جامع و کارآمد هست تشکر می‌کنم.