استاندار قم گفت: صدها هزار رزمندگان ما شربت شهادت نوشیدند تا قرآن، اسلام و نام بزرگ ایران باقی بماند. 

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمحمد آقامیری امروز در مراسم سراسری جهاد مقاومت از دیروز تا امروز که صبح چهارشنبه در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای از مخالفین، منافقین و معاندین داخلی و خارجی به‌دنبال این هستند که تقدس هفته مقدس را از بین ببرند.

وی افزود: نیاز امروز جامعه این است که باید به مقدس بودن جنگ ۸ سال تحمیلی پرداخت و آن را برای نسل جدید تبیین کرد. این جنگ از طرف رژیم بعثی‌ها علیه کشور پاک ایران آغاز شد و مردم ما برای دفاع از میهن به سوی جبهه‌های حق علیه باطل راهی شدند.

استاندار قم تصریح کرد: در جنگ ۸ ساله هم از سوی خواهران و هم برادران شاهد جانفشانی‌های بسیاری بودیم. رزمندگان ما از نوجوانی با هدف کسب رضای خدا مشتاق حضور در جبهه‌ها بودند.

وی اشاره کرد: صدها هزار رزمندگان ما شربت شهادت نوشیدند تا قرآن، اسلام و نام بزرگ ایران باقی بماند.

آقامیری با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ایران به‌دنبال این هستند ایمان مردم را از آن‌ها جدا کنند، گفت: آن‌ها در تلاش هستند چادر را از سر دختران ما بردارند و پسران ما را به سوی فساد و فحشا سوق دهند اما امت حزب‌الله همیشه آگاه و در صحنه حاضر خواهد بود تا با استکبار مبارزه نماید.

استاندار قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث افزایش برکات در حوزه‌های مختلف شده است، عنوان داشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب امروز به قله نزدیک شده‌ایم، لذا برای ادامه راه و رسیدن به قله با برنامه‌ریزی و پیروی از فرامین و منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت کنیم.

انتهای پیام/