[ad_1] آئین رونمایی و آغازبه کار صفحات مجازی کنگره شهدای قم برگزار شد به گزارش شهرکریمه در آستانه یادواره شهید زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم برگزار شد. در این آئین که با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس […]

[ad_1]

آئین رونمایی و آغازبه کار صفحات مجازی کنگره شهدای قم برگزار شد

آئین رونمایی و آغازبه کار صفحات مجازی کنگره شهدای قم برگزار شد

به گزارش شهرکریمه در آستانه یادواره شهید زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم برگزار شد.

در این آئین که با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و مدیران شهرداری و مسئولان سپاه علی‌ابن ابیطالب در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد صفحات مجازی مربوط به بزرگداشت شهیدان قم رونمایی شد.

مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در ترویج ارزشهای انقلابی و اسلامی اظهار داشت: در این صفحات قرار است تولیدات هنری و فرهنگی و محتوایی در فضای مجازی در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:  در قبال شهیدان دارای رسالت مهمی هستیم و نباید به دلیل کوتاهی و غفلت، شرمنده شهدایی شویم که جان خود را در راه انقلاب اسلامی و صیانت از ارزشها فدا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: با استفاده از فضای مجازی می توان سیره شهیدان را معرفی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و ارتباط عمیقی با جوانان و نوجوانان در جهت آشنا شدن با دفاع مقدس و جایگاه شهیدان ایجاد کرد.

وی گفت: مهم‌ترین رسالتی که که کمیته قرار گاه فضای مجازی برعهده دارد تکریم شهدا و ترویج سیره شهدا و ارائه تولیدات مناسب و تقویت رویحه ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]