[ad_1] اجرای ۳۹۹ برنامه در طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر قم به گزارش شهرکریمه محمد مصباحی با تشریح فعالیت های انجام شده در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در سال جاری ۱۹ دوره آموزش امداد با حضور ۶۱۲ نفر برگزار شد. معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به مقایسه آماری […]

[ad_1]

اجرای 399 برنامه در طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر قم

اجرای ۳۹۹ برنامه در طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر قم

به گزارش شهرکریمه محمد مصباحی با تشریح فعالیت های انجام شده در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در سال جاری ۱۹ دوره آموزش امداد با حضور ۶۱۲ نفر برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به مقایسه آماری ۶ ماهه اول سال های ۹۷ و ۹۸ بیان کرد: تعداد مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار شده در سال ۹۷ شامل ۶ مورد و در سال ۹۸ شامل ۱۰ مورد بوده است.

وی اظهار کرد: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی ـ فرهنگی نیز ۱۵۴نفر در سال ۹۷ و ۴۴۶ نفر در سال ۹۸ است.

مصباحی بیان کرد: همچنین یک مورد همایش با حضور ۲۵۰ نفر در سال ۹۷ و ۴ همایش با حضور ۷۵۵ نفر شرکت کننده در سال ۹۸ برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۷ اردو و امسال نیز ۱۲ اردو ویژه جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر در قم برگزار شده است که در اردوهای سال ۹۷ تعداد ۴۲۴ نفر و در اردوهای امسال ۲۸۵ نفر شرکت کرده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: در سال گذشته همچنین ۱۶۹ کلاس آموزشی با ۳۴۹۸ نفر شرکت کننده و امسال ۱۸۵ کلاس با حضور ۳۸۹۵ نفر شرکت کننده برگزار شد.

وی گفت: در سال ۹۷ تعداد ۱۹۴ فعالیت بشردوستانه و پیشنهادی و فوق برنامه با حضور ۱۰ هزار و ۷۳۱ نفر و در سال ۹۸ در مدت مشابه ۱۹۲ مورد فعالیت با حضور ۱۰ هزار و ۱۰۱ نفر در این حوزه برگزار شده است.

مصباحی افزود: سال گذشته ۳۹۷ برنامه در طرح اوقات فراغت با حضور ۱۵ هزار و ۵۷۰ نفر و امسال نیز ۳۹۹ برنامه با حضور ۱۵ هزار و ۵۰۲ نفر برگزار شد.

وی بیان کرد: تا سال ۹۷ تعداد ۲۰۷ کانون در جمعیت هلال احمر قم فعال بوده که امسال این تعداد به ۲۵۶ مورد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]