[ad_1] اصلاح شیوه نوبت دهی مطب پزشکان/کاهش ترددها با تحقق دولت الکترونیک به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران با تاکید بر اینکه هرگونه تجمع و گردهمایی در کشور و استان قم همچنان ممنوع است گفت: تالارها تنها می‌توانند از یک سوم ظرفیت خود و تنها برای اغذیه استفاده کنند. […]

[ad_1]

اصلاح شیوه نوبت دهی مطب پزشکان/کاهش ترددها با تحقق دولت الکترونیک

اصلاح شیوه نوبت دهی مطب پزشکان/کاهش ترددها با تحقق دولت الکترونیک

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران با تاکید بر اینکه هرگونه تجمع و گردهمایی در کشور و استان قم همچنان ممنوع است گفت: تالارها تنها می‌توانند از یک سوم ظرفیت خود و تنها برای اغذیه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه جلسه در استان حتی‌الامکان باید به صورت ویدئوکنفرانسی و با نظارت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شود، تصریح کرد: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهر با همکاری همه دستگاه‌ها تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه از امروز یک سری محدودیت‌های جدید در استان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعمال خواهد شد، افزود: نوبت دهی تلفنی یا اینترنتی توسط مطب‌ها باید رونق بگیرد تا حداکثر سه نفر در اتاق انتظار مطب‌ها حاضر شوند.

وی بیان کرد: باید بر اساس ۴ زمان بندی یعنی پایان آبان ماه، پایان آذر ماه، پایان سال جاری و همچنین پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰، میزان تحقق دولت الکترونیک در سازمان‌های دولتی و عمومی استان ارائه شود که البته این امر را باید از خود اظهاری خود دستگاه‌ها آغاز کرد و البته پس از خود اظهاری باید مرحله راستی آزمایی نیز در جلسات منظم هفتگی در یک روز و ساعت مشخص پیگیری و نتیجه به صورت مستمر به بنده گزارش شود.

وی تربیت شهروند الکترونیک را منوط به ارائه آموزش‌های لازم و برای کاهش بار مراجعه شهروندان از وظایف دستگاه‌های دولتی دانست و افزود: نخستین نقطه آغاز نظارت در این امر، مدیران استان هستند که ببینیم تا چه اندازه از اتوماسیون اداری استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]