[ad_1] افزایش ۱۱ درصدی بازرسی از واحدهای صنفی در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در استان قم اظهار کرد: این بازرسان در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۷۸ هزار و ۹۴۰ مورد بازرسی انجام دادند که این بازرسی‌ها منجر به کشف […]

[ad_1]

افزایش 11 درصدی بازرسی از واحدهای صنفی در قم

افزایش ۱۱ درصدی بازرسی از واحدهای صنفی در قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در استان قم اظهار کرد: این بازرسان در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۷۸ هزار و ۹۴۰ مورد بازرسی انجام دادند که این بازرسی‌ها منجر به کشف ۹ هزار و ۱۰۰ تخلف و تشکیل ۶ هزار و ۴۹۶ پرونده شد، ارزش تخلفات مکشوفه ۶۶ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: از جمله تخلفات کشف شده در استان قم در ۱۰ ماه نخست سال جاری می‌توان به دو هزار و ۵۵۳ مورد عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، ۵۰ مورد کالای قاچاق، ۶۹۱ مورد تقلب و کم فروشی، ۶۲۲ مورد عدم صدور صورت حساب، دو هزار و ۲۰۷ مورد گران فروشی، ۱۵۵ مورد عرصه خارج از شبکه و ۱۴۸ مورد اخفا، احتکار و عدم اعلام موجودی اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۱۴۸ فقره برگ گزارش بازرسی تخلفات اخفا، امتناء، احتکار و عدم اعلام موجودی در استان قم در موضوع‌هایی همچون محصولات پتروشیمی، گوشت مرغ، گوشت قرمز و لاستیک منجر به تشکیل پرونده‌هایی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان شد.

سیجانی با اشاره به مهم ترین پرونده‌های تشکیل شده از تخلفات واحدها در استان قم اظهار کرد: در ۱۰ نخست سال جاری ۱۵۱ فقره برگ گزارش بازرسی تخلف عرضه خارج از شبکه در استان در موضوع‌های مواد پتروشیمی، نهاده‌های دامی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، گندم و آرد منجر به تشکیل پرونده‌هایی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان شد.

وی ادامه داد: بخش بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۵۷ هزار و ۱۳۰ مورد بازرسی انجام داد که این بازرسی‌ها منجر به کشف ۶ هزار و ۸۰۰ تخلف به ارزش ۷۶ میلیارد تومان و تشکیل ۴ هزار و ۴۹۹ پرونده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بازرسی اتاق اصناف استان قم در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۲۱ هزار و ۸۱۰ مورد بازرسی انجام داد که این بازرسی‌ها منجر به کشف دو هزار و ۳۰۰ تخلف به ارزش یک میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان و تشکیل هزار و ۹۹۷ پرونده شد.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدها در استان قم نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش، تعداد تخلفات مکشوفه ۳۴ درصد افزایش و تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۳۳ درصد افزایش داشت، در ۱۰ ماه نخست سال گذشته ۷۰ هزار و ۸۵۰ بازرسی از واحدها در استان صورت گرفت که این بازرسی‌ها منجر به کشف ۶  هزار و ۷۵۱ تخلف و تشکیل چهار هزار و ۸۸۲ پرونده شد.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]