[ad_1] تحمیل فقر و وابسته کردن جوامع بشری از جمله اقدامات آمریکا در منطقه است به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام محمد حسن زمانی در کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد با اشاره  به اهداف آمریکا از حمایت گروهک تروریسی داعش در منطقه اظهار […]

[ad_1]

تحمیل فقر و وابسته کردن جوامع بشری از جمله اقدامات آمریکا در منطقه است

تحمیل فقر و وابسته کردن جوامع بشری از جمله اقدامات آمریکا در منطقه است

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام محمد حسن زمانی در کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد با اشاره  به اهداف آمریکا از حمایت گروهک تروریسی داعش در منطقه اظهار داشت: وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که ما داعش را ایجاد کرده‌ایم و بزرگترین قتل جامعه بشری در جریان جنایات داعش رخ داده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون نفر به دلیل جنگ‌افروزی داعش در کشورهایی همچون عراق و سوریه جان خود را از دست دادند افزود: وزیر امور خارجه سابق آمریکا به صراحت گفت که این کشور داعش را تاسیس کرده است.

رئیس دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات آمریکا علیه کشورهای اسلامی ادامه داد: مصر به دلیل فشارهای آمریکا با وجود منابع غنی خسران بزرگی را متحمل و ۹۰ درصد درآمد اقتصادی خود را از دست داد.

زمانی با تاکید بر اینکه فریاد مرگ بر آمریکا ترجمان آیات الهی است تصریح کرد: آمریکا در سه عرصه ایران، دیگر کشورهای دنیا و خود آمریکا حقوق بشر را نقض کرده است.

وی با اشاره به شرایط ایران در دوران پهلوی عنوان کرد: آمریکا پس از برقراری ارتباطات با ایران، تبلیغ مسیحیت را در کشورمان شروع کرد و مستشاران نظامی آمریکا فرماندهی نیروهای نظامی ایران را در دست گرفته بودند.

رئیس دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تاسیس ساواک در ایران توسط آمریکا و اسرائیل صورت گرفت افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد مستشاران نظامی تحمیل شده از سوی آمریکا به ایران به ۵۰ هزار نفر رسید.

زمانی با بیان اینکه تضعیف بنیه اقتصادی ملت‌ها و تحمیل فقر به جوامع بشری از جمله ویژگی‌های شیاطین است، خاطرنشان کرد: آمریکا برای وابسته کردن کشورها در این راه گام برمی‌دارد و اکنون هم شاهد هستیم که آمریکا کشورمان را مورد تحریم اقتصادی قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]