[ad_1] ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) ۳ سال زمان می‌برد به گزارش شهرکریمه جواد افشار سال‌های ۱۸۰ تا ۲۰۰ هجری قمری را سال‌هایی مهم و تأثیرگذار در تاریخ اسلام برشمرد و اظهار داشت: در فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) به این سال‌ها که تاریخ هجرت امام رضا(ع) و کریمه اهل‌بیت(س) به ایران بوده، پرداخته خواهد شد. […]

[ad_1]

ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) ۳ سال زمان می‌برد

ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) ۳ سال زمان می‌برد

به گزارش شهرکریمه جواد افشار سال‌های ۱۸۰ تا ۲۰۰ هجری قمری را سال‌هایی مهم و تأثیرگذار در تاریخ اسلام برشمرد و اظهار داشت: در فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) به این سال‌ها که تاریخ هجرت امام رضا(ع) و کریمه اهل‌بیت(س) به ایران بوده، پرداخته خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) با تأکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی مسئولان از این پروژه عظیم سینمایی گفت: از تمامی کسانی که پیرامون این موضوع دغدغه دارند، پای‌کار آمده و از این کار حمایت کنند.

وی با اشاره به وجود ۱۴۰ شخصیت در طرح اولیه پروژه ابراز کرد: ممکن است این تعداد در مرحله نگارش فیلم‌نامه کمتر یا بیشتر شود.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) با اشاره به تعداد لوکیشن های این فیلم سینمایی گفت: در این پروژه باید شهرهای مدینه، کوفه، بغداد، همدان و قم طراحی و ساخته شود که بسیار زمان‌بر و هزینه‌بر است.

افشار ابراز کرد: اگر بتوانیم سال ۹۹، پیش‌تولید پروژه را آغاز کنیم تا دکورها و شهرها ساخته شود، بیش از یک سال زمان طراحی و ساخت دکورها خواهد بود که هزینه سنگینی نیاز است.

وی با اشاره به بازید عوامل این مجموعه از شهرک سینمایی نور عنوان کرد: در این شهرک مکان‌هایی که مناسب تاریخ پروژه سینمایی باشد وجود دارد، ولی باید تغییراتی در این مکان‌ها ایجاد شود تا مناسب با پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) باشد.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) در پایان مدت‌زمان انجام پروژه را سه سال عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی و دولتی برای حمایت مالی از این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]