[ad_1] سارقان میلیاردی هنگام خروج از قم دستگیر شدند به گزارش شهرکریمه عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گاوصندوق از منزل وی، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی استان اعلام و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت. وی اضافه کرد: […]

[ad_1]

سارقان میلیاردی هنگام خروج از قم دستگیر شدند

سارقان میلیاردی هنگام خروج از قم دستگیر شدند

به گزارش شهرکریمه عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گاوصندوق از منزل وی، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی استان اعلام و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات پلیسی خودرو متهمان را در عوارضی قم-تهران و هنگام خروج از استان شناسایی، متوقف و هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم به کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال و همچنین اعتراف اعضای این باند به ۲۵ فقره سرقت در قم اشاره کرد و گفت: سرانجام افراد مذکور به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

آقاخانی ضمن هشدار به همشهریان توصیه کرد از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهیزند و با تجهیز منزل به دوربین مداربسته، درب های ورودی و داخلی ساختمان را به سیستم های هشدار دهنده مجهز کنند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]