[ad_1] قرارداد بیمه سلامت با ۶۰۵ مرکز درمانی در قم به گزارش شهرکریمه محمد رضا فخاریان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به بیمه شدگان رایگان در استان اظهار کرد: حدود ۱۲۳ هزار نفر از طریق صندوق بیمه سلامت در قم به صورت رایگان بیمه شدند که بیمه آن‌ها […]

[ad_1]

قرارداد بیمه سلامت با 605 مرکز درمانی در قم

قرارداد بیمه سلامت با ۶۰۵ مرکز درمانی در قم

به گزارش شهرکریمه محمد رضا فخاریان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به بیمه شدگان رایگان در استان اظهار کرد: حدود ۱۲۳ هزار نفر از طریق صندوق بیمه سلامت در قم به صورت رایگان بیمه شدند که بیمه آن‌ها هنوز ادامه دارد، اکنون برای ورود افراد به بیمه سلامت ارزیابی وسع صورت می‌گیرد و افراد در صورت داشتن شرایط بیمه رایگان می‌شوند.

وی ادامه داد: پرداخت‌های بیمه سلامت در استان قم به پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد منوط به مراجع بالا دستی است، البته بدهی‌های معوقه بیمه سلامت در استان کاهش پیدا کرده است و وضعیت پرداخت بدهی این بیمه نرمال است، بیمه سلامت حق بیمه بیمارستان‌های دولتی در استان قم را تا مهرماه پرداخت کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم افزود: بیمه سلامت به بودجه دولت وابسته است و حق بیمه ۳۱ میلیون بیمه شده از ۴۰ میلیون بیمه شده بیمه سلامت را دولت پرداخت می‌کند، تامین ۸۰ درصد از منابع این بیمه توسط دولت صورت می‌گیرد، اگر دولت منابع مالی خوبی داشته باشد، پرداخت‌های توسط بیمه سلامت به موقع خواهد بود.

فخاریان با اشاره به برنامه‌های سال آینده بیمه سلامت اظهار کرد: برنامه بیمه سلامت در سال ۱۳۹۹ تکمیل پروژه‌هایی از جمله نسخه الکترونیکی و سامانه بیمه الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰۵ مرکز در استان قم طرف قرارداد بیمه سلامت است که در سال بین سه تا چهار میلیون بار مراجعه از طرف بیمه شدگان به این مراکز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]