[ad_1] نشست نقد و بررسی کتاب” مسافر آگوست” ‌در قم برگزار می‌شود‌ به گزارش شهرکریمه رضا یزدانی با اشاره به اقدامات دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری استان اظهار داشت: اولین محفل از سلسله محافل “نقد روایت”  برگزار می شود. وی افزود: نقد و بررسی آثار مکتوب تاریخ شفاهی انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت […]

[ad_1]

نشست نقد و بررسی کتاب" مسافر آگوست" ‌در قم برگزار می‌شود‌

نشست نقد و بررسی کتاب” مسافر آگوست” ‌در قم برگزار می‌شود‌

به گزارش شهرکریمه رضا یزدانی با اشاره به اقدامات دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری استان اظهار داشت: اولین محفل از سلسله محافل “نقد روایت”  برگزار می شود.

وی افزود: نقد و بررسی آثار مکتوب تاریخ شفاهی انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت با محوریت کتاب “مسافر آگوست” برگزار می شود که زندگینامه  داستانی رزمنده‌ لشکر زینبیون شهید سیدحشمت علی‌شاه است.

مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری قم با اشاره به محتوای کتاب مسافر آگوست بیان کرد: این کتاب اثر سیده نرگس میرفیضی است که به روایت زندگی رزمنده لشکر زینبیون می پردازد.

یزدانی عنوان کرد: در مراسم نقد و بررسی کتاب مسافر آگوست، مهدی کفاش به عنوان منتقد شرکت می کند که نویسنده آثاری چون قرار مهنا، وقت معلوم و نامزد جایزه‌ی جلال آل احمد است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم نقد و بررسی این کتاب امروز با حضور فعالان فرهنگی استان از ساعت ۱۶ در خیابان چهارمردان انتهای کوچه‌۱۷ دفتر حوزه‌ هنری برگزار می شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]