[ad_1] واگذاری اماکن ورزشی قم به رشته‌های تخصصی به گزارش شهرکریمه حسین رضایی امروز اظهار کرد: واگذاری فضاها و اماکن ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان با اولویت هیات‌های ورزشی انجام می‌پذیرد و این نوع واگذاری را اعمال شیوه قانونی و بر اساس مجوزها، به هیات‌ها و رشته‌های تخصصی صورت می‌گیرد. وی ادامه […]

[ad_1]

واگذاری اماکن ورزشی قم به رشته‌های تخصصی

واگذاری اماکن ورزشی قم به رشته‌های تخصصی

به گزارش شهرکریمه حسین رضایی امروز اظهار کرد: واگذاری فضاها و اماکن ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان با اولویت هیات‌های ورزشی انجام می‌پذیرد و این نوع واگذاری را اعمال شیوه قانونی و بر اساس مجوزها، به هیات‌ها و رشته‌های تخصصی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اداره کل تا پایان سال ۱۳۹۸ تعداد ۷۲ مکان ورزشی واگذار شده به بخش غیر دولتی دارد که از این تعداد، ۳۸ قرارداد فضاهای تخصصی با هیات‌های ورزشی منعقد گردیده، ۱۵ مکان در بخش‌های تابعه به شوراهای اسلامی، دهیاری‌‌ها و هیات‌های ورزشی فعال در بخش‌ها واگذار شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین دو مکان شامل استخر شهید دخانچی و سالن علم‌الهدی طبق مصوبه هیأت وزیران به مدت ۱۰ سال به ورزش جانبازان و معلولین اختصاص یافته و ۱۷ مکان که از طریق مزایده عمومی واگذار شده‌اند با بخش خصوصی قرارداد دارند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از اماکن ورزشی این اداره کل به عنوان مکان‌های تخصصی شناخته می‌شوند که این اداره کل با هدف توسعه ابعاد همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی هیات‌ها، کاهش هزینه‌ها، خدمات رایگان به جامعه، حمایت‌ها از تیم‌های حرفه‌ای و قهرمانان آن رشته به عنوان مکان اختصاصی به هیات‌های مرتبط ورزشی به عنوان نهادهای عمومی غیر دولتی واگذار کرده است.

رضایی با اشاره به تعدادی از این اماکن خاطرنشان کرد: این اماکن شامل خانه کشتی، تکواندو، جودو، ووشو، بوکس، کاراته، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، تنیس روی‌میز، بدمینتون، اسکواش، تیراندازی با کمان، بسکتبال، زمین تنیس، سالن بدن‌سازی و پرورش‌اندام، سالن تیراندازی، شطرنج، وزنه‌برداری و … است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان بیشتر اماکن واگذار شده به هیات‌ها را به واسطه تخصصی بودن هر مکان و به هیأت مرتبط واگذار کرده است در ادامه تصریح کرد: امسال نرخ‌نامه اماکن ورزشی تغییری نسبت به سال گذشته نکرده است و با توجه به اینکه شیوع کرونا مشکلات عدیده‌ای را به ویژه در ورزش ایجاد کرده، امیدوارم جامعه ورزش دست در دست یکدیگر داشته باشند تا بر مشکلات غلبه کرده و سال موفقی را در ورزش قم سپری کنیم.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]