[ad_1] یادواره شهدا باید محفلی برای اصلاح اندیشه ها باشد به گزارش شهرکریمه احمد حاجی زاده ظهر امروز و در آیین رونمایی و آغاز صفحات مجازی کنگره ملی شهدای استان با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای تربیت سربازان فضای مجازی از بین جمعیت دانش آموزی تصریح کرد: قرار بود این سربازان جنگ نرم […]

[ad_1]

یادواره شهدا باید محفلی برای اصلاح اندیشه ها باشد

یادواره شهدا باید محفلی برای اصلاح اندیشه ها باشد

به گزارش شهرکریمه احمد حاجی زاده ظهر امروز و در آیین رونمایی و آغاز صفحات مجازی کنگره ملی شهدای استان با اشاره به تلاش های انجام گرفته برای تربیت سربازان فضای مجازی از بین جمعیت دانش آموزی تصریح کرد: قرار بود این سربازان جنگ نرم از بین دانش آموزان مستعد و متعهد و با عنوان «لشکر حضرت قاسم (ع)» بسیج شوند که این امر با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس رو به رو شد و إن شاء الله پس از رفع این محدودیت به عنوان یکی از برنامه های کنگره پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: وقتی حضرت آقا بیان می فرمایند که اگر امروز رهبر نبودم، حتما مسؤول فضای مجازی کشور می بودم، این گفته نشانه ای آشکار از اهمیت فضای مجازی است، بویژه آن که معظم له در سخن دیگری هم اهمیت پرداختن به فضای مجازی را با اهمیت پرداختن به مباحث انقلاب معادل می بینند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم سپس افزود: تعبیر دیگر مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی این است که امروزه ذکر مستحبی بعد از نماز، کار فرهنگی و جهادی در فضای مجازی است.

حاجی زاده همچنین دغدغه دیگر حضرت آقا را برگزاری یادواره های شهدا دانست و اضافه کرد: انتقاد معظم له این بود که برخی یادواره های شهدا به مراسم های ختم باعظمت تبدیل شده است، در حالی که این یادواره ها باید اندیشه ها را إصلاح و انرژی ها را مضاعف کند و در عین حال بصیرت افزا باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس بود که تصمیم گرفتیم تا یادواره شهدای استان قم نیز به روز رسانی شود و استفاده از هنر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم افتتاح بوستان شهدای قم با غرس ۶ هزار و ۹۰ نهال به نام ۶ هزار و ۹۰ شهید استان را بخش دیگری از برنامه های کنگره معرفی کرد و یادآور شد: افتتاح پارک شهید زین الدین (ره) به مساحت ۴ هکتار و همچنین توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه به نام شهدا، بخش دیگری از برنامه های این کنگره در روزهای آینده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]