[ad_1] ۱۲۶ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی استان قم تعیین تکلیف شد به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسته‌های حمایتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد فرصت‌های خوبی هستند که باید از این فرصتها […]

[ad_1]

۱۲۶ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی استان قم تعیین تکلیف شد

۱۲۶ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی استان قم تعیین تکلیف شد

به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسته‌های حمایتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد فرصت‌های خوبی هستند که باید از این فرصتها استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با تأکید بر اینکه استفاده از اعتبارات و تسهیلات ارائه‌شده در این بسته‌های حمایتی باید در راستای قانون باشند، ادامه داد: بخشی از این اعتبارات شناور هستند و باید ۱٫۵ برابر اعتبار ابلاغی را سهم بخشی بدانیم.

وی خاطرنشان کرد:  کمیته فنی که تشکیل می‌شود بانک‌ها عضو کمیته هستند و بانک‌ها نظر می‌دهند، در این جلسات مشکلات پالایش‌شده و طرح جایگزین باید در بانک وجود داشته باشد.

غضنفری ابراز کرد: از ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبارات  اشتغال پایدار روستایی ۱۲۶ میلیارد تومان این اعتبارات تعیین تکلیف شده که آمار بسیار خوبی است و حتی از رتبه دوم تا ۱۲ در نوسان بوده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با تأکید بر تشکیل یک کمیته نظارت بر طرح اشتغال روستایی گفت: با انجام این کار از بروز برخی ابهامات در طرح اشتغال روستایی جلوگیری خواهد شد.

در ادامه جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم عنوان کرد: برای سال آینده ۵ مورد جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری درخواست و یک مورد هم درخواست کتبی داشته‌ایم و در آن ۵ موضوع را مطرح کرده‌ایم، همچنین درخواستی برای برگزاری شورای گفت‌وگو داشته‌ایم.

حمید یزدانی خاطرنشان کرد:  ۸۰ نفر معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات داشته‌ایم که از این تعداد ۲۰ مورد وام دریافت کرده‌اند و ۲۵ مورد هم در نوبت بررسی نهایی هستند که امیدواریم به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/۱۳۷

[ad_2]