[ad_1] ۸۸۲ تن روغن در قم توزیع شد/ آغاز توزیع۴۳۳ تن سهمیه روغن ویژه صنوف‌ به گزارش شهرکریمه امیرحسین پروان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع کمبود روغن در سطح بازار و تمهیدات اندیشیده شده اظهار داشت: موضوع کمبود روغن در بازار مربوط به سراسر کشور می‌شود و منحصر به قم نیست […]

[ad_1]

۸۸۲ تن روغن در قم توزیع شد/ آغاز توزیع۴۳۳ تن سهمیه روغن ویژه صنوف‌

۸۸۲ تن روغن در قم توزیع شد/ آغاز توزیع۴۳۳ تن سهمیه روغن ویژه صنوف‌

به گزارش شهرکریمه امیرحسین پروان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع کمبود روغن در سطح بازار و تمهیدات اندیشیده شده اظهار داشت: موضوع کمبود روغن در بازار مربوط به سراسر کشور می‌شود و منحصر به قم نیست و به دلایل مسائل و مشکلات در سامانه ترخیص کالای گمرکات اتفاق افتاده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت قم افزود: خوشبختانه این مشکل مرتفع شد و از یک هفته قبل موضوع ترخیص روغن خام و انتقال آن به کارخانه‌ها و تبدیل به روغن مصرفی دنبال شد، ضمن اینکه در این مدت در جهت رفع کمبود نیز با پیگیری لازم سهمیه‌های خوبی برای استان قم دریافت کردیم.

وی بیان کرد: در جهت کنترل بازار، دو نوبت سهمیه روغن خانوار به میزان ۸۸۲ تن در قم توزیع شد، این سهمیه در نوبت اول ۴۱۰ تن بود که ۱۱۰ تن را ۲۰ روز قبل وارد استان کنیم و ۴۷۲ تن دیگر روغن نیز با پیگیری از شرکت مارگارین دریافت کردیم.

پروان عنوان کرد: در جهت توزیع، فروشگاه زنجیره‌ای و اصناف را معرفی کردیم و از طریق شرکت‌های پخش درون کارخانه‌ها این توزیع انجام می‌شود، همچنین در کنار آن سهمیه‌ای را به کارخانه‌ها و صنعتگران تخصیص دادند که ۴۵۰ تن بود، با تمامی کارخانه‌ها مکاتبه شد و افرادی که درزمینهٔ تولید نیازمند به روغن بودند به کارخانه‌ها معرفی شدند.

وی تصریح کرد: حدود ۳۱۵ تن دیگر منحصر به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق و اتکا و رفاه و فامیلی و …تخصیص داده‌شده که باید مدیران استانی پیگیری لازم را از دفاتر مرکزی داشته باشند تا بتوانند روغن را در کمترین زمان ممکن از کارخانه‌ها تحویل بگیرند و در استان‌ها توزیع کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت قم گفت: در کنار این پیگیری‌ها از سوی سمت و اداره کل خدمات بازرگانی ۴۳۳ تن سهمیه روغن مخصوص ویژه صنوف قم در نظر گرفته‌شده که از کارخانه کشت و صنعت دزفول تحویل گرفتیم و مباشرین اتحادیه قنادان و سوهانی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها و تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها مشخص‌شده و به کارخانه‌ها معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در صمت و اداره کل خدمات بازرگانی سهمیه‌ای که به قم اختصاص داده‌اند هر چه زودتر وارد استان کنیم و با توزیع به‌موقع مشکل کمبود روغن مرتفع شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]