به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛در سالروز میلاد شمس الشموس،امام رئوف،حضرت علی بن موسی الرضا شهر مقدس شهر قم مملو ازشیفتگان و اراداتمندان خاندان عصمت و طهارت هست که از جای جای ایران اسلامی د را به این مکان سراسر نور رسانده اند تا […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛در سالروز میلاد شمس الشموس،امام رئوف،حضرت علی بن موسی الرضا شهر مقدس شهر قم مملو ازشیفتگان و اراداتمندان خاندان عصمت و طهارت هست که از جای جای ایران اسلامی د را به این مکان سراسر نور رسانده اند تا میلاد برادر بزرگوار بانوی کرامت را به وی تبریک بگویند.

شهر کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد امام رئوف(ع) غرق در جشن و سرور است

زوار و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا(ع) با شاخه‌های گل و ذکر زمزمه‌هایی چون یا مولا علی ابن موسی الرضا، رضا رضا، صل علی محمد، امام رضا(ع) خوش آمد و با شور و شوقی وصف ناپذیر در بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) حضور یافتند.

شهر کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد امام رئوف(ع) غرق در جشن و سرور است

حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) نیز به طرز باشکوهی آذین بندی شده هست و در حال حاضر هزاران تن از عاشقان اهل بیت(ع) از سراسر کشور با حضور در کنار مضجع شریف آن حضرت ضمن شرکت در آیین های جشن و سرور، این میلاد خجسته را به یکدیگر تبریک بیان می کنند.

آستان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه‌های شاد و متنوعی چون مولودی خوانی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و علاوه بر این سخنرانی‌های مذهبی را برای زوار مدنظر داشته هست.

شهر کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد امام رئوف(ع) غرق در جشن و سرور است

برنامه‌های متنوعی نیز در مسجد مقدس جمکران، بقاع امامزادگان و دیگر اماکن مذهبی شهر قم بمناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در حال برپایی هست.

انتهای  پیام/ت

حال و هوای شهر شهر قم در سالروز میلاد امام رضا(ع)