به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، سید مهدی فرشادان شامگاه چهارشنبه در مراسم پرده برداری از کتاب منتخب الاخواص آیت الله مردوخ در سنندج گفت: متاسفانه امروز بخش بسیاری از فعالیت های مسئولان ما شعاری هست و به همین سبب باید از این رویه گذر کنیم. وی دنبال کرد: با شعار […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، سید مهدی فرشادان شامگاه چهارشنبه در مراسم پرده برداری از کتاب منتخب الاخواص آیت الله مردوخ در سنندج گفت: متاسفانه امروز بخش بسیاری از فعالیت های مسئولان ما شعاری هست و به همین سبب باید از این رویه گذر کنیم.

وی دنبال کرد: با شعار دادن کارها جلو نمی رود و توقع داریم که مسئولان و مسئولین در استان کردستان ضمن بسیج تمامی حجم ها و استعدادهای در اختیار خود زمینه را برای فعالیت های عملیاتی مهیا کنند.

وی با اشاره به ناتوانی فرهنگ در استان کردستان، اضافه کرد: توسعه و تقویت فرهنگ در استان کردستان نیازمند کار عملی هست و این با اهمیت تنها با بسیج ابزارها و حجم های در اختیار فراهم می گردد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و منزلت آیت الله مردوخ، عنوان نمود: چاپ و ارائه ببیش از ۱۰۰ عنوان کتاب و رساله از سوی آیت الله مردوخ نشان دهنده جایگاه و منزلت علمی آن زنده یاد هست.

فرشادان پرده برداری از این کتاب وبرگزاری علاوه بر این مجلسی را مقدمی برای تجلیل از مقام و منزلت آیت الله مردوخ عنوان نمود و اضافه کرد: انتظار می رود که مراسم های بزرگتری نیز در زمینه پاسداشت جایگاه آیت الله مردوخ در استان کردستان برگزار گردد.

مراسم پرده برداری از کتاب منتخب الاخواص آیت الله مردوخ با حضور جمعی از فعالین فرهنگی، نویسندگان، مسئولان و مسئولین در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار گردید.